خانه / کسب و کار / اصول و کلیات کسب و کار / پادکست: گذاشتن راه برگشت برای مشتری
گذاشتن راه برگشت برای مشتری
گذاشتن راه برگشت برای مشتری

پادکست: گذاشتن راه برگشت برای مشتری

 گذاشتن راه برگشت برای مشتری

از شهریار مرزبان

 

سلام به همراهان خوب علم ما، همانطور که می دانید، از دست دادن مشتری به میزان رضایت او از عملکرد شما بستگی دارد. در پادکست گذاشتن راه برگشت برای مشتری از دکتر شهریار مرزبان (دکتری تخصصی مدیریت، کوچ فردی و کسب و کار) به اهمیت  تعامل و رفتار مناسب با مشتری پرداخته شده است.

تعامل با مشتری عموما به لحظاتی گفته می‌شود که افراد با کسب و کار ارتباط برقرار کرده و درگیر آن می‌شوند. این لحظات در طول سفر مشتری رخ می‌دهد و معمولا به کمپین‌ های بازاریابی، تبلیغات فروش و مسائل مربوط به خدمات مربوط می‌شود.

اگر مشتریان شما از خدماتی که ارائه می‌دهید ناراضی باشند، به چه دلیلی باید برای بار دوم به سراغ شما بیایند؟ این بدان معناست که به هر شکایت، عدم رضایت و مشکلی که پیش می آید به چشم یک پرسشنامه رضایت مشتری نگاه کنید تا بتوانید از آن برای بهبود نرخ بازگشت مشتریان خود بهره ببرید. هیچ نارضایتی و شکایتی را نادیده نگیرید. در عوض خیلی سریع به آن رسیدگی کنید و مطمئن شوید که نیاز مشتری را برآورده کرده‌اید.

اغلب کسب‌ و کارها به اهمیت تعامل و رفتار مناسب پی برده‌اند. با این حال روش‌ها و تکنیک‌ های فراوانی برای برخورد صحیح با مشتری وجود دارد. در پادکست گذاشتن راه برگشت برای مشتری با علم ما همراه باشید.

 

برای شنیدن این رادیو کلیک کنید

برای شنیدن این رادیو کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

www.elmema.com

بیش از 10 دوره‌ صوتی رایگان (کلیک کنید)

آرشیو کتاب های صوتی علم ما (کلیک کنید)

برای دیدن راهنمای سایت (کلیک کنید)

برای دریافت راهنمای در واتس‌اپ (کلیک کنید)

برای اشتراک گذاری این صفحه کلیک کنید:  واتس‌اپ  | تلگرام

 

درباره ی مدیر سایت علم ما

Avatar photo
علمِ ما یک گروه کاملا تخصصی در زمینه کلیه فعالیت های پژوهشی، کسب و کار، بازاریابی و رشد فردی می باشد، که در اسفند ۱۳۹۴ راه اندازی شد. علم ما متشکل از اساتیدی است که علاوه بر دانش علمی عالی، بطور کامل با بازار کار در انواع کسب و کار و ابعاد رشد فردی در بهبود فردی در دنیای واقعی هم آشنا هستند. گروه علم ما درصدد است تا با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و تاکید بر صد در صد کاربردی بودن، آموزش های سطح اول را در اختیار شما همراهان و دوستان عزیز ارایه دهد. پر متقاضی ترین آموزش های مجموعه علم ما: دوره کوچینگ، دوره های کسب و کار، کتاب تقویم انگیزشی و...

3 دیدگاه

  1. دکتر مرزبان عالی هستن
    خیلی ساده و کاربردی

  2. نکات رو حتما در کارتون اجرا کنید
    من به شخصه استفاده کردم
    و نتایج خوبی گرفتم

  3. تعامل و حفظ ارتباطات صحیح با مشتریان جز نکات مهم و ضروری هر کسب و کاری هست
    اگر رعایت نکنید، محکوم به شکستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *