سرخط خبرها
خانه / توسعه فردی / مهارت‌های رشد فردی / پادکست: 18 راهکار افزایش تمرکز

www.elmema.com سال 1403 را هدفمند و با برنامه ریزی آغاز کن! | دوره رایگان کلیک کنید www.elmema.com

18 راهکار افزایش تمرکز
18 راهکار افزایش تمرکز

پادکست: 18 راهکار افزایش تمرکز

پادکست: 18 راهکار افزایش تمرکز

از زهرا پشنگ پور

سلام به همراهان خوب علم ما، نداشتن تمرکز یکی از بزرگترین مشکلات رایج بین ما آدم هاست. همه ما چه در دوران کودکی و چه در دوران تحصیل و بزرگسالی، نداشتن تمرکز را تجربه کرده ایم. اگر افزایش تمرکز دغدغه شما هم هست و  می خواهید با بهترین روش های بالا بردن تمرکز آشنا شوید، در پادکست 18 راهکار افزایش تمرکز از زهرا پشنگ پور (کارشناس روانشناسی) با علم ما همراه باشید.

کار اصلی ذهن ما تحلیل کردن مسائل و اتفاقات مختلف است. یکی از کارهایی که هیچوقت مغز از آن دست نمی کشد فکر کردن است. زمانی که ذهن شما تمام انرژی خود را برای فکر کردن و تحلیل کردن روی یک موضوع، شی، فرد یا هر چیز دیگری بگذارد؛ یعنی شما در حال تمرکز کردن هستید. در این حالت تمام مسائل دیگر نادیده گرفته می شوند و ذهن شما هیچ کاری به چیزهای دیگر ندارد.

دلایل زیادی برای عدم تمرکز در افراد وجود دارد. این دلایل در سنین مختلف می تواند متفاوت از هم باشند. در صورتی که از مشکلات تمرکزی شدید رنج می برید حتما باید برای پیدا کردن دلیل آن جستجوهای بیشتری کنید و از متخصصان کمک بگیرید.

اگر به طور موقت دچار کمبود تمرکز شده اید یا خیلی کم آن را تجربه می کنید؛ این پادکست به شما کمک می کنند که راحت تر راه های افزایش تمرکز خود را پیدا کنید.

 

برای شنیدن این رادیو کلیک کنید

برای شنیدن این رادیو کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

www.elmema.com

بیش از 10 دوره‌ صوتی رایگان (کلیک کنید)

آرشیو کتاب های صوتی علم ما (کلیک کنید)

برای دیدن راهنمای سایت (کلیک کنید)

برای دریافت راهنمای در واتس‌اپ (کلیک کنید)

برای اشتراک گذاری این صفحه کلیک کنید:  واتس‌اپ  | تلگرام

 

درباره ی مدیر سایت علم ما

Avatar photo
علمِ ما یک گروه کاملا تخصصی در زمینه کلیه فعالیت های پژوهشی، کسب و کار، بازاریابی و رشد فردی می باشد، که در اسفند ۱۳۹۴ راه اندازی شد. علم ما متشکل از اساتیدی است که علاوه بر دانش علمی عالی، بطور کامل با بازار کار در انواع کسب و کار و ابعاد رشد فردی در بهبود فردی در دنیای واقعی هم آشنا هستند. گروه علم ما درصدد است تا با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و تاکید بر صد در صد کاربردی بودن، آموزش های سطح اول را در اختیار شما همراهان و دوستان عزیز ارایه دهد. پر متقاضی ترین آموزش های مجموعه علم ما: دوره کوچینگ، دوره های کسب و کار، کتاب تقویم انگیزشی و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *