خانه / کسب و کار / بازاریابی و فروش / روش های تبلیغات سالن زیبایی
مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری در شیراز
دکتر شهریار مرزبان مشاور کسب و کار در شیراز | بهترین مرکز مشاوره دارای مجوز راه اندازی شغل دوم، کارآفرینی، استارتاپ بصورت حضوری، آنلاین، تلفنی و رایگان

روش های تبلیغات سالن زیبایی

روش های تبلیغات سالن زیبایی

 

سلام به همراهان خوب علم ما. تعداد سالن‌های زیبایی روز به روز در شهر بیشتر می‌ شود و افراد زیادی در این حوزه مشغول به کار هستند. ولی با وجود تعداد زیاد سالن‌های زیبایی و همچنین مشتریان متعدد هر دو طرف برای پیدا کردن یکدیگر مشکلاتی دارند. این روزها بیشتر از همیشه مردم به ظاعر خود اهمیت می دهند، و پیدا کردن سالن زیبایی که خدمات خوب و استانداری ارائه دهد کار مشکلی است. سالن های زیبایی جزو مشاغل پر درآمد هستند، ولی وقتی در این کار می توانید به درآمد نجومی برسید که اصول و استراتژی بازاریابی و روش تبلیغات سالن زیبایی را بلد باشید و به کار بگیرید. در این مقاله با علم ما همراه باشید تا با استفاده از نکات گفته شده سالن خود را به یک سالن منحصربفرد تبدیل کنید.

 

https://elmema.com

ریسک نکنید! از تنها مرکز دارای مجوزهای رسمی مشاوره بگیرید! (کلیک کنید)

https://elmema.com

🎁 یک جلسه مشاوره رایگان! 🎁

برای رزرو جلسه، اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات، از راه های زیر اقدام کنید:

تماس تلفنی: 2373 405 0916

واتس‌اپ: 09164052373

تلگرام: 2373 405 0916

پیام‌ رسان ایتا: 2373 405 0916

اینستاگرام دکتر مرزبان: shahryar_marzban

https://elmema.com

🎁با 5 میلیون هدیه آموزشی، هدیه علم ما به شما 🎁

 در پایین همین صفحه لینک کامل هدایا گذاشته شده 🙂

https://elmema.com

چرا تبلیغات سالن زیبایی اهمیت دارد؟

سالن‌های زیبایی هم دقیقا مشابه سایر کسب و کارها برای جذب مشتری و برندسازی خود نیاز به تبلیغات دارند. تبلیغات سالن زیبایی به صورت متداول به دو روش سنتی و یا آنلاین انجام می‌شود که با گسترش فضای مجازی تبلیغات آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ رونق زیادی پیدا کرده و در برخی از شهرها این موضوع به صورت تخصصی مورد توجه قرار دارد. هر دو روش سنتی و آنلاین مزایای خود را دارد و پیش بردن این دو روش با هم به صورت موازی امکان پذیر است.

 

جذب مشتری در سالن های زیبایی

در حالی که حفظ مشتری برای حفظ کسب و کار شما ضروری است، جذب مشتریان جدید به سالن زیبایی و آرایشگاه شما نیز ضروری است. و روش های تبلیغاتی به همین منظور ارائه شده اند. تا با بکار گیری این روش ها بتوانید مشتریان جدید داشته باشید.

یادتان باشد هدف هر کسب و کاری جذب مشتری جدید در مرحله اول و نگهداری آن در مرحله بعدی است. اولین نکته برای نگهداری از مشتری، ارائه خدمات حرفه ای است که همه ما آن را می دانیم. ولی این کافی نیست. در این مقاله به روش های بازاریابی و تبلیغات در سالن های زیبایی می پردازیم که باعث جذب مشتریان جدید می شوند. و در ادامه استراتژی های مخصوص سالن های زیبایی را معرفی می کنیم که با استفاده از این روش ها می توانید مشتریان خود را نگه دارید و تبدیل به مشریان وفادار کنید.

 

روش‌ های سنتی تبلیغات سالن زیبایی

روش های سنتی در بازاریابی همچنان کارآمد هستند و نباید از آنها غافل شد. اصلی‌ترین روش‌ های سنتی تبلیغات سالن زیبایی عبارتند از:

پخش تراکت

از جمله روش‌های سنتی تبلیغات پخش تراکت است، این روش‌ برای تبلیغ کسب ‌وکارهای مختلف کاربرد دارد. احتمالا شما هم تراکت‌های تبلیغاتی سالن‌های زیبایی را زیاد دریافت کرده‌اید، رنگ‌ها و جملات مورد استفاده روی این تراکت‌ها بسیار اهمیت دارد و اگر بتواند نظر مشتری را جلب کند، روش پربازدهی‌ محسوب می‌ شود. این روش معمولا برای کسب و کارهای محلی همچون سالن زیبایی بسیار کاربرد دارد.

 

تبلیغات پیامکی

این نوع از بازاریابی برای تبلیغات سالن زیبایی برای حفظ مشتریان، روش بسیار مناسبی است. با استفاده از این روش می توانید آخرین اخبار، محصولات جدید، تخفیف‌های مناسبی و موارد دیگر را برای مشتریان خودتان ارسال کنید. با استفاده از خدمات بازاریابی ایمیلی و پیامکی می توانید تمام این اطلاع رسانی ها را به صورت خودکار و زمان بندی شده انجام دهید.

 

تبلیغات از طریق مشتریان و همکاران

افراد برای استفاده از خدمات مختلف همچون سالن زیبایی به اطلاعاتی که از ارتباطات دهان به دهان به دست می آورند، اعتماد بیشتری دارند تا منابعی چون رادیو، تلویزیون و نشریات. مردم در این روش فقط در مورد خدمات صحبت نمی‌ کنند و تجربیاتشان را به صورت کامل با هم به اشتراک می‌ گذارند. تبلیغات از طریق مشتریان و همکاران به جذب مشتری کمک زیادی می‌ کند، این روش به صورت مشترک در روش تبلیغات سنتی و آنلاین جا می‌ گیرد و در هر دو تکنیک تاثیرات زیادی بر مشتریان می‌ گذارد. (روش های تبلیغات سالن زیبایی)

تنها کاری که شما باید در تبلیغات دهان‌ به ‌دهان انجام دهید، جلب اعتماد و رضایت مراجعه ‌کنندگان است و بقیه کار بر عهده مشتریان شما می‌ باشد. همکاری با مشاغلی که به سالن زیبایی مرتبط هستند، یکی دیگر از روش‌های تبلیغ سالن زیبایی است.

 

تبلیغات بیلبوردی

شاید مخاطب هدف شما بتواند انواع دیگر تبلیغات را نادیده بگیرد ولی یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ در کنار یک اتوبان پرتردد یا در ورودی یک مرکز خرید بزرگ چیزی نیست که از نگاه افراد پنهان بماند. با اینکه تبلیغات بیلبوردی یک روش سنتی گران محسوب می‌ شود، اما ارزش هزینه‌ کردن را دارد.

 

 

 

روش‌ های آنلاین تبلیغات سالن زیبایی

هزاران روش مختلف برای تبلیغ سالن های زیبایی وجود و هر کدام تاثیر خاصی بر کسب‌و‌کار شما می‌ گذارد. در ادامه روش‌هایی را که قبلا امتحان خود را پس داده‌اند، بررسی می‌ کنیم:

شبکه های اجتماعی 

تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کارهای مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست. در سال ­های اخیر، شبکه­ های اجتماعی به طور فزاینده ­ای، به ابزار ارتباطی و تجاری تبدیل شده­‌اند. به جرات می توان گفت همه کاربران اینترنت در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. اگر همه مخاطبین شما در اینستاگرام نباشند، بالاخره تعدادی از آنها در فیسبوک، تلگرام یا پینترست حضور دارند. حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک تاثیر شگرفی روی جذب مشتری دارد.

همچنین استفاده از یک ادمین ماهر در زمنیه تبلیغات و مدیریت محتوا اینستاگرام می تواند بسیار مفید واقع شود. با در نظر گرفتن این موضوع که تعداد زیادی از مردم دنیا از اینستاگرام استفاده می‌ کنند باید بسیار قوی بر روی این مبحث کار کنید. اینستاگرام می‌ تواند سبب شود تا مشتریان از از نقاط مختلف شهر یا کشور به سمت آرایشگاه شما جذب شوند.

 

 یک حساب Google My Business باز کنید

راه‌ اندازی یک سایت، برای کسب‌وکارهای حوزه زیبایی بهترین راه بازاریابی و تبلیغات است. بسیاری از افراد برای دریافت پاسخ سوالات خود مانند «بهترین سالن‌های زیبایی نزدیک من کجاست؟» به گوگل مراجعه می‌ کنند. اگر سایتی خوب و کاربردی در گوگل نداشته باشید، فرصت‌ها و مشتریان زیادی را از دست می‌ دهید!

 

ثبت موقعیت مکانی سالن‌ زیبایی در گوگل

مزیت دیگر راه‌اندازی وب‌سایت، امکان اضافه کردن کسب‌وکارتان در گوگل است. در واقع می‌ توانید لوکیشن سالن آرایشگاهی، شماره تماس، ساعات کاری، آدرس وب‌سایت، تصاویر و… را در گوگل ثبت کنید. ثبت اطلاعات در گوگل برای تبلیغات محلی کاربرد بالایی دارد.

به این شکل اگر لوکیشن کاربر در نزدیکی شما باشد، وقتی عباراتی مثل سالن آرایشگاهی، آرایشگاه زنانه، سالن زیبایی و…. را جستجو می‌ کند، اطلاعات کسب‌وکار شما هم در گوگل نمایش داده می‌ شود. همچنین اگر همراه این عبارات یک مکان خاص را نیز در نظر بگیرد، باز هم امکان دارد اطلاعات کسب‌وکار شما به نمایش درآید.

 

تبلیغات بنری

یکی دیگر از بهترین روش‌های تبلیغات برای افزایش مشتری سالن های زیبایی طراحی بنر است. بنر نوعی تبلیغات دیجیتال است که می‌ تواند در سایت یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شود و ترافیک وب سایت یا بازدید پیج را افزایش دهد. بنر یک تصویر یا ویدئو است که در آن پیام کلینیک یا سالن زیبایی را به گوش مخاطبان خود می‌ رسانید. (روش های تبلیغات سالن زیبایی)

 

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی ابزاری عالی برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان فعلی است. برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیلی، باید:

  • زمینه و موضوع کمپین‌های ایمیلی خود را مشخص کنید.
  • اهداف خود را تعیین کنید.
  • لیست ایمیل خود را بسازید.
  • لیست‌های ایمیل خود را بخش‌بندی کنید.
  • محتوا و متن موردنظرتان را تهیه کنید.
  • برنامه ارسال ایمیل‌های خود را تعیین کنید.

بازاریابی ایمیلی در کنار تبلیغات گوگل ادز، باعث افزایش چشمگیر مشتریان شما می‌ شود.

 

 

استراتژی های بازاریابی سالن زیبایی

مهم‌ترین کاری که می‌ توانید برای نگه داری مشتریان خود کنید، این است که به یاد ماندنی باشید و از سایر سالن‌های منطقه خود متمایز شوید. مثلا:

یک برند پایدار و ماندگار بسازید!

یک برند بزرگ با گذشت زمان ساخته می‌ شود و نیاز به یک عزم راسخ دارد. ثبات برند شما باید در نام تجاری، لوگو، شعار تبلیغاتی و محصول و خدماتتان مشخص باشد. استراتژی کسب و کار آنلاین خود را از لحظه‌ای که مشتریان شما را در فضای آنلاین مشاهده می‌ کنند، تا زمانی که وارد سالن زیبایی شما می‌ شوند، حفظ کنید.

 

فضای داخلی سالن زیبایی خود را به روز کنید

سرمایه گذاری داخل سالن به شما کمک می‌ کند تا در شبکه‌های‌ اجتماعی معروفتر شوید. همچنین با انجام این کار می‌ توانید عکس‌های زیباتری از مشتریان خود تهیه نمایید. شما با زیباسازی فضای داخل آرایشگاه فقط توجه مشتریان را جلب نمی‌ کنید بلکه به واسطه تهیه عکس‌ها و فیلم‌ها از مکان خود در فضای مجازی نیز معروف می‌ شوید. (روش های تبلیغات سالن زیبایی)

اگر در حال حاضر سرمایه کافی برای این کار ندارید می‌ توانید تنها با اعمال تغییرات کوچکی تاثیر به‌ سزایی روی جلوه سالن خود داشته باشید. مثلا تنها یک بخش از دیوار را رنگ کنید و یا از کاغذ دیواری برای زیبا سازی آن استفاده نمایید. در واقع باید برای سالن خود نوعی تم بسازید. سعی کنید تا اعمال تغییرات خود را در بخشی از آرایشگاه اعمال کنید که نور گیری خوبی داشته باشد.

 

رزرو آنلاین برای سالن زیبایی

اگر محصول یا خدمت به راحتی قابل دسترسی باشد، بازدیدهای بیشتری خواهید داشت. بهترین ایده یک سیستم رزرو آنلاین است که امکان رزرو آنلاین 24 ساعته در 7 روزه هفته، همراه با بسیاری از گزینه های مفید دیگر را فراهم می کند.

 

ارسال مطالب جذاب برای مشتریان

اهمیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزار تبلیغات به سرعت در حال رشد است و حوزه‌هاي بسیاری را شامل می‌ شود. محتوایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌ شود، باید جالب و گیرا باشد. مشتریان با عبارات جذاب، نظرات طنز، تصاویر زیبا و فیلم‌های باحال جذب شما می‌ شوند و همه این‌ها باعث می‌ شود که مشتریان تمایل بیشتری برای تعامل و ارتباط با پلتفرم‌های مختلف در رابطه با سالن زیبایی شما داشته باشند.

مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی سالن زیبایی خود منتشر می‌ کنید، باید براساس سلیقه و شناختی که از مشتریان خود دارید و به صورت کاملا حرفه‌ای باشد. محتوای شما می‌ تواند آموزشی، طنز، سرگرم‌کننده یا صرفا معرفی و تبلیغات سالن زیبایی شما را شامل شود. اگر مخاطبان شما اکثرا جوان هستند، باید پست‌هایی با محتوای جالب، الهام‌بخش و احساسی منتشر کنید.

 

 کافی شاپ ساده و شیک

پذیرایی در سالن زیبایی اهمیت بسیار زیادی در تبلیغات آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی خواهد گذاشت. فضایی دوستانه و شیک که مشتریان می توانند چیزی بخورند و استراحت کنند، بسیار تاثیرگذار است.

 

تهیه ویدیو از سالن خود کنید

یک ویدیو از محیط سالن و خدمات سالن می‌ تواند خیلی بیشتر از عکس تاثیرگذار باشد. شما با پست کردن و ارائه محتوای ویدیویی می‌ توانید تعداد رزرو های بیشتری را ثبت کنید.

تهیه فیلم می‌ تواند به شکل موثری بازاریابی شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. اگر مایل به معرفی سالن خود به تعداد زیادی از افراد هستید می‌ توانید پلتفرم یوتیوب را نیز امتحان کنید.

 

از برندهای با کیفیت استفاده کنید

محصولی خاص را به مشتریان سالن زیبایی خود عرضه کنید یا در هنگام آرایش آنها از محصولی ویژه بهره ببرید. این کار باعث خواهد شد که مشتریانتان مجددا به شما مراجعه کنند.

 

استفاده از تصاویر قبل و بعد (before & after)

مردم را به چالش بکشید، سرگرم‌کننده باشید و تصاویر جالب و گاها عجیب منتشر کنید. مثلا عکس‌های قبل و بعد از یک کار ترمیمی، آرایشی و درمانی را منتشر کنید و بازخورد زیادی دریافت کنید. این کار باعث جلب مشتریان بیشتر هم می‌ شود. چالشی تحت عنوان تصاویر قبل و بعد برگزار کنید و از مردم بخواهید همین کار را انجام دهند.

مثلا یک هشتگ اختصاصی برای خودتان انتخاب کنید و از آنها بخواهید تصاویر مربوطه را با این هشتگ به اشتراک بگذارند. می‌ توانید برنده‌ها را به قید قرعه یا با نظرسنجی از مخاطبین در استوری‌ها انتخاب کنید و هر نوع جایزه‌ای که دوست داشتید هدیه دهید.

 

قیمت گذاری هوشمندانه

در مورد قیمت‌ گذاری، بسیار هوشمندانه و دقیق عمل کنید. اگر قیمت‌هایتان زیاد پایین باشند شکست مالی خواهید خورد و اگر زیاد بالا باشند مشتریانتان را از دست خواهید داد. برای تعیین قیمت‌ها و بررسی مرتب آنها وقت صرف کرده و دقیق باشید.

 

با اینفلوئنسرهای حوزه زیبایی همکاری کنید

تاثیر اینفلوئنسرهای مورد اعتماد افراد، روی افزایش مشتریان سالن شما باورنکردنی است! برای افزایش تاثیرگذاری تبلیغات اینفلوئنسرها می‌ توانید از بخش‌های مختلف سالن، فرایند انجام خدمات و… ویدئو تهیه کنید. همچنین صحبت با مشتریان برای نشان‌ دادن رضایتشان از خدمات سالن شما، بسیار موثر است.

 

مشتریان سالن را با برنامه مشتریان وفادار حفظ کنید

جذب مشتریان جدید، امری مهم است. اما بیشتر سود سالن شما همیشه باید از مشتریان فعلی و وفادار شما به دست آید. هزینه جذب مشتریان جدید همیشه بیشتر از حفظ مشتریان قبلی است. اما امروز برای پاداش دادن به کسانی که به شما وفادار هستند چه می‌ کنید؟ با دادن انگیزه مناسب برای وفادار ماندن مشتریان سالن می‌ توانید در وقت و پول صرفه جویی کنید.

 

از ارائه آفر در روزهای خاص غافل نشوید

یکی دیگر از کارهایی که می توانید جهت افزایش مشتری و نگه داری مشتریان سالن خود انجام دهید، ارائه آفر در روزهای خاص می باشد. به عنوان مثال می توانید روز مادر یا روز دختر خدمات خود را با 30 یا 50 درصد تخفیف ارائه کنید.

همچنین می توانید هدایای خاصی در نظر بگیرید. مثلا هر کسی که روز مادر از خدمات سالن زیبایی شما بهرمند شد، می تواند خدمات نوبت بعدی خود را با درصدی تخفیف دریافت کند. یا مثلا می توانید یک گیف خاص مثل گلدان کاکتوس کوچک به هر فرد تقدیم کنید.

 

خدمات مشاوره رایگان را تبلیغ کنید

مشاوره رایگان، معجزه جذب مشتری برای سالن‌های زیبایی است!

خدمات مشاوره رایگان سالن خود را تبلیغ کنید و شاهد افزایش چشمگیر تعداد مشتریان خود باشید. یک جلسه مشاوره رایگان برای کسانی که نگران انجام برخی خدمات خاص هستند، باعث جلب‌ اعتماد آنها می‌ شود. آنها را مطمئن سازید که بهترین روش را برای آنها انتخاب می‌ کنید و نتیجه نهایی عالی و بی‌نقص خواهد بود.

 

از قدرت موسیقی در سالن خود استفاده کنید

تحقیقات نشان می دهد موسیقی بر تجربه سالن شما و اینکه چقدر مشتریان شما برای شما هزینه می کنند، در سالن شما تاثیرگذار است.

 

نمونه های محصول را به مشتریان خود بدهید

دفعه بعد که با نماینده فروش تامین کننده محصول خود ملاقات کردید، از او نمونه‌های محصول را بخواهید. این نمونه‌ها می‌ تواند به اندازه یک ساشه یا محصولات کوچکی باشد. این موارد بسیار عالی است. زیرا مشتری می‌ تواند محصول را امتحان کند و به احتمال زیاد در بازدید بعدی محصول را از شما خریداری کند.

در اینجا فقط یک کلمه احتیاطی وجود دارد. مطمئن شوید که نمونه محصولات را فقط پس از اینکه مشتری برای خرید محصول مورد نظر از شما تصمیم گرفت، به وی بدهید زیرا اگر از ابتدا نمونه را به وی‌ بدهید، ممکن است محصول را از شما خریداری نکند. زیرا اکنون احساس می‌ کند که می‌ تواند ابتدا نمونه ها را امتحان کند و بعد تصمیم بگیرد که آیا در بازدید بعدی محصول را از شما بخرد یا نه.

 

روزهای تعطیل و آخر هفته‌ ها باز باشید

تحقیقات نشان داده‌اند که اکثر مشتریان آرایشگاه‌ها زنان بین ۲۰ تا ۳۵ سال سن هستند. با در نظر گرفتن این موضوع که ممکن است این دسته از افراد شاغل باشند طبیعی است که در روزهای تعطیل و یا آخر هفته اقدام به رزرو نوبت کنند.

ما می‌ دانیم که اکثر کسب و کارها در روزهای تعطیل و یا آخر هفته‌ها فعالیت نمی‌ کنند. اگر شما اقدام به بازگشایی آرایشگاه خود در آخر هفته‌ها و یا تعطیلات کنید می‌ توانید مشتریان ثابت و وفاداری برای آرایشگاه خود بیابید. بازگشایی در ایام تعطیل باعث می‌ شود تا مراجعه‌کنندگان به سالن شما بیشتر شوند.

 

جمع بندی

در این مقاله چندین ترفند و استراتژی معرفی شد که می‌ توانید از آنها بهرمند شوید تا مطمئن شوید که سالن آرایش شما با خدمات مناسب و مشتری زیاد ظاهر می‌ شود تا وقتی مردم منطقه شما به دنبال چیزهایی که شما ارایه می‌ دهید هستند، بتوانند شما را ببینند. انجام این کارها، روش ها و استراتژی ها زمان زیادی نمی برد. اما وقتی این فرایند را طی کردید، مشتریان جدیدی خواهید داشت که بدون اینکه حتی به آن فکر کنید، سالن شما را کشف می کنند و این زیباست.

 

https://elmema.com

🎁 یک جلسه مشاوره رایگان! 🎁

برای رزرو جلسه، اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات، از راه های زیر اقدام کنید:

تماس تلفنی: 2373 405 0916

واتس‌اپ: 09164052373

تلگرام: 2373 405 0916

پیام‌ رسان ایتا: 2373 405 0916

اینستاگرام دکتر مرزبان: shahryar_marzban

https://elmema.comhttps://elmema.com

🎁 هدیه علم ما به شما 🎁

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

مشاوره کسب و کار در شیراز – دفتر مشاوره کسب و کار در شیراز – بهترین مشاور کسب و کار در شیراز – مشاوره کسب و کار رایگان در شیراز – مشاوره کسب و کار آنلاین در شیراز-  مشاوره راه اندازی کسب و کار در شیراز – مرکز خدمات و مشاوره کسب و کار و کارآفرینی در شیراز – کلینیک کارآفرینی و کسب و کار در شیراز – مرکز کلینیک مشاوره کسب و کار در شیراز و استان فارس -دوره عملی و کاربردی راه اندازی کسب و کار در شیراز – انتخاب مشاور کسب و کار مناسب در شهر شیراز – سیستم سازی – مشاوره کسب و کار رایگان در شیراز به چه صورت است؟ (مشاوره کسب و کار در شیراز (حضوری، آنلاین، رایگان، غیرحضوری))

مراحل مشاوره کسب و کار – مشاوره کسب و کار خانگی و صنعتی در شیراز چه تفاوتی دارد؟ – مشاوره کسب و کار حضوری در شیراز – مشاوره کسب و کار غیر حضوری و آنلاین در شیراز – کلینیک کسب و کار در شیراز – صفر تا صد کسب و کار با تیم حرفه ای – دکتر شهریار مرزبان – استاد مرزبان – دکتر مرزبان – بهترین مشاور دکتر شهریار مرزبان – کلینیک مشاوره کسب وکار کارآفرینی شیراز – کلینیک مشاوره کسب وکار استارتاپی شیراز – کلینیک مشاوره کسب وکار نوآورانه – مرکز مشاوره کسب و کار در شیراز – یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک مشاور تجاری – مشاوره دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار آنلاین در شیراز – مشاوره بازاریابی در شیراز – جذب سرمایه برای کسب و کارها در شیراز – خدمات مشاوره مدیریتی برای کسب و کارها در شیراز – تیم مهندسین مشاوره برای کسب و کارها در شیراز – مرکز نوآوری و کارآفرینی شیراز کجاست؟ (مشاوره کسب و کار در شیراز (حضوری، آنلاین، رایگان، غیرحضوری))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره ی شبنم مرزبان

Avatar photo
شبنم هستم، نویسنده کتاب سخت تر از سخت و سرپرست نویسندگان علم ما. مطالعه، آموزش دیدن و نوشتن رو خیلی دوست دارم و در علم ما مقالاتم رو با شما به اشتراک میزارم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *