خانه / توسعه فردی / مهارت‌های رشد فردی / پادکست: زبان بدن، لحن و احساسات در گویندگی
پادکست: زبان بدن، لحن و احساسات در گویندگی
پادکست: زبان بدن، لحن و احساسات در گویندگی

پادکست: زبان بدن، لحن و احساسات در گویندگی

پادکست: زبان بدن، لحن و احساسات در گویندگی

از مژگان اسدی

 

سلام به همراهان خوب علم ما، حرفه ای شدن در هر زمینه ای نیازمند تلاش و پشتکار است، و اگر در حرفه گویندگی فعالیت دارید، باید برای بهتر یا بهترین شدن، مواردی را در نظر بگیرید. اگر رویای گوینده شدن را در سر می‌پرورانید باید برای بهتر شدن در این زمینه صدایتان را تقویت کنید. حرفه‌ای شدن در هر کاری نیازمند تمرین است. گویندگی نیز از این قاعده مستثنا نیست. شما برای یک اجرای ایده‌‌آل حتی با وجود تجربه کافی نیز به تمرین و تقویت صدا نیازمندید. در پادکست زبان بدن، لحن و احساسات در گویندگی از مژگان اسدی (گوینده، کارشناسی ادبیات فارسی) یاد می گیرید چطور از زبان بدن، لحن و احساسات در گویندگی استفاده کنید تا اجرایی بی نقص داشته باشید.

همانطور که می دانید یک گوینده باید قدرت برقراری ارتباط داشته باشد. دارای قدرت انتقال فکر و احساس باشد و بتواند شخصیت خود را منعکس کند.

در واقع زمانی یک گوینده روی مخاطبان تاثیر می گذارد که گوینده، تصویر خود را ببیند و آن را بیان کند. تکرار یک سری کلمات و جمله ها باعث ایجاد ارتباط بین گوینده و مخاطب نمی شود.

گوینده باید بتواند تصویری که خود نسبت به موضوع دارد را از طریق کلمه و صدا و تکنیک های فن بیان و احساسات به مخاطب منتقل کند. اکنون که با اهمیت لحن و حس در گویندگی آشنا شدید، در این پادکست با علم ما همراه باشید.

 

برای شنیدن این رادیو کلیک کنید

برای شنیدن این رادیو کلیک کنید

 

  • عنوان:زبان بدن، لحن و احساسات در گویندگی
  • مدت زمان: حدود 6 دقیقه
  • ارایه شده در: گروه آموزشی علم ما

 

 

 

 

 

www.elmema.com

بیش از 10 دوره‌ صوتی رایگان (کلیک کنید)

آرشیو کتاب های صوتی علم ما (کلیک کنید)

برای دیدن راهنمای سایت (کلیک کنید)

برای دریافت راهنمای در واتس‌اپ (کلیک کنید)

برای اشتراک گذاری این صفحه کلیک کنید:  واتس‌اپ  | تلگرام

درباره ی مدیر سایت علم ما

Avatar photo
علمِ ما یک گروه کاملا تخصصی در زمینه کلیه فعالیت های پژوهشی، کسب و کار، بازاریابی و رشد فردی می باشد، که در اسفند ۱۳۹۴ راه اندازی شد. علم ما متشکل از اساتیدی است که علاوه بر دانش علمی عالی، بطور کامل با بازار کار در انواع کسب و کار و ابعاد رشد فردی در بهبود فردی در دنیای واقعی هم آشنا هستند. گروه علم ما درصدد است تا با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و تاکید بر صد در صد کاربردی بودن، آموزش های سطح اول را در اختیار شما همراهان و دوستان عزیز ارایه دهد. پر متقاضی ترین آموزش های مجموعه علم ما: دوره کوچینگ، دوره های کسب و کار، کتاب تقویم انگیزشی و...

4 دیدگاه

  1. خیلییییی خوب بود
    دوره استاد هم عالی بود

  2. پادکست هاتون خیلی خوب و حرفه ای هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *