سرخط خبرها
خانه / مشاوره / تربیت کوچینگ در شیراز

www.elmema.com سال 1403 را هدفمند و با برنامه ریزی آغاز کن! | دوره رایگان کلیک کنید www.elmema.com

کوچینگ در شیراز با دکتر شهریار مرزبان
کوچینگ در شیراز با دکتر شهریار مرزبان

تربیت کوچینگ در شیراز

تربیت کوچینگ در شیراز

توسط دکتر شهریار مرزبان

 

کوچینگ یا مربیگری فرایندی ا‌ست با هدف افزایش بهره وری که به‌جای تکیه بر گذشته یا آینده دور، بر «زمان حال و هم اکنون» متمرکز است. کوچینگ را می‌توان در ابعاد متنوعی پیاده‌سازی کرد که وظایف متفاوتی برای مربی محتمل می شود. در دنیای رشد و توسعه فردی و بهره‌وری کسب و‌ کار، مربی و کوچ صرفا یک فرد متخصص نیست! بلکه نقش اصلی مربی تسهیل‌کردن مراحل رشد و فرایند یادگیری است. (تربیت کوچینگ در شیراز)

هدف مجموعه علم ما این است که شما را با علم کوچینگ و فواید دوره کوچینگ و ضرورت داشتن کوچ فردی آشنا ‌کنیم و تفاوت فقط آموزش دادن به افراد به‌روش سنتی و غیر کاربردی را با کمک‌ کردن به آنها در مسیر یادگیری تشریح ‌کنیم مربی یا در اصطلاح کوچ در شیراز، به مراجعین خود کمک می‌کند تا به حداکثر بهره‌وری و نتایج دلخواه در زندگی شخصی، کسب و کار و حرفه‌ای خود دست یابند.

کوچینگ دستیابی به بهترین عملکرد، آموختن و پیشرفت در مسیر مطلوب را تضمین می‌کند. مربیان معمولا در زمینه مدنظر مراجعین خود خبرگی و تجربه فراوانی دارند، بری همین مهم است که قبل از انتخاب کوچ و پرداخت مبلغ حتما رزومه مربی را بدرستی بررسی کنید. برای مثال (اینجا) کلیک کنید تا با رزومه دکتر مرزبان، کوچ فردی و کسب و کار بیشتر آشنا بشید.

 

تربیت کوچینگ

دوره‌ی تربیت کوچ مناسب افرادی است که می‌خواهند مهارت‌های کوچینگ را در سطح حرفه‌ای افزایش داده یا به عنوان یک کوچ حرفه‌ای در بازار کوچینگ مشغول به فعالیت شوند.

فرآیندهای آموزشی در این دوره تربیت کوچ به شکلی تدوین شده است که در پایان دوره، دانش پذیران بتوانند علاوه بر آموختن مهارت های لازم، به سطحی از آگاهی و همراهی با خود دست یابند که در گفتگو با مراجع، حقیقت او را در آینه وجود خویش مشاهده کرده و آن را به او بازتاب دهند و بدین ترتیب بتوانند جلسات کوچینگ بصورت موثری برگزار کنند.

در این دوره شما، آگاه تر شده و مهارت هایی را در اختیار میگیرید تا علاوه بر رشد شخصی، یک کوچ حرفه ای برای مراجعان خود باشید تا آنها نیز در گفتگو با شما به آگاهی نابی دست یابند و در مسیری که حقیقتا میخواهند رشد کنند. (تربیت کوچینگ در شیراز)

 

 

https://elmema.com

🎁 یک جلسه مشاوره رایگان! 🎁

برای اطلاعات بیشتر به واتس اپ پشتیبانی علم ما به شماره  09164052373 پیام بدهید.

پشتیبانی تلفنی: 2373 405 0916

https://elmema.com

🎁با 5 میلیون هدیه آموزشی، هدیه علم ما به شما 🎁

 در پایین همین صفحه لینک هدایا گذاشته شده 🙂

https://elmema.com

 

چه زمانی به مشاور یا کوچ در زندگی یا کسب و کار نیاز دارید؟

همه ی ما انسان ها برای پیشرفت و خودشکوفایی و رسیدن به بهترینِ خودمون، به مربی و مشاور احتیاج داریم.

اهمیتی نداره که چقدر موفق هستی، بازم با داشتن مربی و مشاور میتونی سطح توانایی هات رو بالاتر ببری.

امکان نداره کتاب یا مطلبی از موفق ترین آدم های دنیا بخونید، که در اون به مربی و مشاور خودشون اشاره نکرده باشند، پس حتی موفق ترین آدم های دنیا (از جمله موفق ترین مشاوران) هم مربی و مشاور دارند.

همه ی ما به یکی احتیاج داریم که ما را از جنبه های بیرونی خودمون مورد ارزیابی قرار بده و نکاتی رو بهم بگه که خودمون متوجه اش نشده ایم

نکاتی که برای بهتر کردن زندگی، شاد تر بودن، موفق تر بودن و در نهایت رسیدن به اهدافمون کمکمون کنه…

داشتن مشاور و مربی مثل کوه میمونه که میشه بهش تکیه کرد، هر وقت کم بیاوریم و خسته بشیم قبل از اینکه بریم سراغ آدم های همیشه نالان (که کم هم نیستن) و از مسیر هدف هامون منحرف بشیم، مربی هست که ما را به مسیر اصلی خودمون برمیگردونه…

مشاور و مربی هست که همیشه به ما باور میدن توانایی هامون چقدر بیشتر از چیزیه که فکرش رو می کنیم…

مشاور و مربی هست که برنامه ریزی های ما مورد بررسی قرار میده و بهترین مسیر رو نشون ما میده…

مشاور و مربی هست که در شرایطی که کم میاریم مثل کوه پشتمون هستن...

مشاور و مربی هست که جنبه هایی از زندگی مون رو نشونمون میدن که اصلا از بودنشون خبر نداشتیم…

مشاور و مربی هست که همه ی جزییات رو ثبت و بررسی میکنه…

و در نهایت مشاور و مربی هست که مسیر های تضمین شده رو به ما نشون میده، وگرنه همچنان در آزمون و خطا مسیر ها عمرمون تلف میشه...

 

مشاوره رایگان کوچینگ در شیراز چگونه است؟

اگر بدنبال رشد فردی و کسب و کار هستید ولی دچار سردرگمی شدید… یا مسیر های رشد اونقدر زیاد هستن که انتخاب و تصمیم گیری خیلی سخت هست… یا مسائل مختلف در کسب و کار تون پیش اومده که نیاز هست فردی با تجربه شما را همراهی کند… برای مشاوره رایگان کوچینگ و مشاوره کسب و کار در شیراز با ما در ارتباط باشید. برای اطمینان شما از انتخاب کوچ مناسب بررسی فرم ثبت نام اولیه کوچینگ بصورت کاملا رایگان توسط دکتر مرزبان بررسی و پاسخ داده می شود.

فرم ثبت اطلاعات اولیه (رایگان)

(تربیت کوچینگ در شیراز)

   www.elmema.com (فرم لایف کوچینک کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com (فرم بیزینس کوچینک کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com اطلاعات بیشتر در مورد کوچینگ (کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com راهنمایی در واتس اپ (کلیک کنید) www.elmema.com

 

کوچینگ معتبر در شیراز

مربی فردی یا کوچ شخصی معتبر را باید از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد. سعی کنید از سایت های تبلیغاتی و واسطه ها دوری کنید و مستقیم با خود کوچ یا مجموعه ی او ارتباط برقرار کنید. افراد سودجو که نقش واسطه را دارند، فقط بدنبال سود خود هستند…

قطعا بررسی رزومه شغلی و مهارتی کوچ خیلی مهم است و بررسی رزومه رو باید با دقت انجام بدهید، چون برخی افراد سودجو رزومه ساختگی دارند، برای مثال فری که ادعای چاپ کتاب دارد باید ادعای آن را در سایت کتابخانه ملی مورد بررسی قرار دهید. (رزومه دکتر مرزبان)

خیلی مهمه که کوچی انتخاب کنید که سطح علمی بالایی داشته باشد، برای بررسی این مورد می توانید کتاب و مقالات کوچ یا دوره های تخصصی که برگزار کرده را مورد بررسی قرار دهید. (رزومه دکتر مرزبان)

بدون تجربه و فقط با مدرک هیچ کاری ارزشی ندارد! تجربه بخش جدا نشدنی هر کسب و کاری هست. هیچ کوچی نمی تواند ادعا کند کسب و کار شما را متحول می کند ولی خودش کسب و کاری نداشته باشد! (رزومه دکتر مرزبان)

  1. رزومه کوچ
  2. مدرک کوچ
  3. مهارت های کوچ
  4. سطح علمی کوچ
  5. سطح اجتماعی کوچ
  6. تجارب کوچ
  7. تخصص کوچ
  8. نحوه برقراری ارتباط کوچ
  9. در دسترس بودن کوچ
  10. نظر بقیه در مورد کوچ
  11. بررسی ادعاهای کوچ
  12. اعتماد به کوچ

در ادامه متن به ویژگی های کوچ خوب مفصل اشاره شده است.

 

مزایای کوچینگ شیراز:

این دوره ی عالی مناسب افرادی است که:

  • افرادی که مسیر های مختلف را نیمه رها می کنند
  • افرادی که تصمیم های متفاوتی میگیرند ولی بدون عمل
  • افرادی که اهداف زیادی دارند و نمی دانند کدام رو باید انتخاب کنند…
  • افرادی که نمی دانند چجوری هدف زندگی شون رو انتخاب کنند.
  • افرادی که برنامه ریزی مشخصی ندارند
  • افرادی که در مسیر اهداف مشکلات زیادی دارند
  • افرادی که احتیاج به راهکار و ایده های مختص به خود را دارند
  • افرادی که راه و مسیر و اهدافشان با بقیه فرق دارد (متفاوت هستند)
  • افرادی که احتیاج به پیگیری مداوم و برنامه ریزی مشخص دارند
  • افرادی که باید برنامه ریزی اختصاصی خودشون رو داشته باشند…

 

 

معرفی انواع دوره و جلسات کوچینگ

کوچینگ شغلی شیراز (Career Coaching)

کوچ در زمینه شغلی بر شغل یا پیشرفت شغلی فرد متمرکز است. کوچ فردی شغلی طیف وسیعی از مهارت‌ها از جمله مشاوره، راهنمایی و مربیگری را ترسیم می‌کنند برای کمک به فرد برای کسب بینش بیشتر در ترجیحات شغلی خود و یا چگونگی تاثیر شخصیت آنها بر انتخاب شغلشان استفاده کند. گاهی اوقات شرکت‌های استخدامی از این نوع آموزش (کوچینگ شغلی) به عنوان یک خدمت به مراجعه کنندگان خود استفاده می‌نمایند.

 

بیزینس کوچینگ یا مربی کسب و کار شیراز (Business Coaching)

کوچ تجاری به فرد یا تیم بازخورد و مشاوره می‌دهد تا آن‌ها را قادر به بهبود عملکرد شخصی‌شان در محیط کسب و کار کند. همچنین می‌توان کوچینگ کسب و کار را فعالیتی دانست که مدیران در یک تجارت برای کمک به افراد خود در توسعه، افزایش رضایت شغلی و یادگیری مهارت‌های جدید انجام می‌دهند. یک کوچ کسب و کار ممکن است به عنوان به اشتراک گذاشتن تجربه تجارت خود برخی از کوچ‌ ها را راهنمایی و هدایت کند.

 

لایف کوچینگ یا مربی زندگی شیراز (Life Coaching)

کوچینگ زندگی بر رشد فرد تمرکز دارد و می‌تواند شامل برنامه ریزی، هدف گذاری، رهایی از سردرگمی، روانشناسی، رشد بزرگسالان و رشد شغلی باشد. به عبارت دیگر، وجهی است که بر چگونگی زندگی یک انسان و تحقق خواسته‌ها و رویاهای شخصی خود تاثیر می‌گذارد. کوچینگ زندگی می‌تواند تقریبا در هر جنبه از زندگی افراد، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای به او کمک کند. (تربیت کوچینگ در شیراز)

 

تفاوت کوچینگ شیراز و منتورینگ شیراز

تفاوت کوچینگ و منتورینگ دانستن و درک تفاوت بین کوچینگ و منتورینگ می‌تواند مهم باشد چرا که این دو کاملا از هم متمایز هستند. هرچند که گاهی این دو را به جای هم فرض می‌کنند. علاوه براین، منتورینگ یک رابطه طولانی مدت و مداوم است که دیدگاه وسیع‌تری نسبت به فرد را در بر‌می‌گیرد، و مراجعه کننده را با ارائه پیشنهادات و راهنمایی‌هایی از تجربیات خود یادگیرنده را برای شغل آینده‌اش راهنمایی و حمایت می‌کند. . (Coach) را راهنمایی و هدایت کند. (تربیت کوچینگ در شیراز)

 

 

کوچ فردی خوب و مناسب در شیراز چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کوچینگ مثل خیلی از مشاغل مشاوره ای خیلی شلوغ شده و افرادی زیادی مدعی مربی بودن هستن، برای شناخت این که کدام کوچ مناسب شما است، باید به نکات زیر توجه کنید:

رزومه کوچ:

  • قطعا بررسی رزومه شغلی و مهارتی کوچ خیلی مهم است و بررسی رزومه رو باید با دقت انجام بدهید، چون برخی افراد سودجو رزومه ساختگی دارند، برای مثال فری که ادعای چاپ کتاب دارد باید ادعای آن را در سایت کتابخانه ملی مورد بررسی قرار دهید. (رزومه دکتر مرزبان)

مدرک کوچ:

  • نمیشه داشتن مدرک رو الزام دانست چون کوچینگ مهارت بین فردی است ولی خب سازمان های بزرگی در این زمینه تخصصی دوره برگزار می کنند و آموزش می دهند، باتوجه به تحریم بودن ایران دلیلی برای دریافت مدرک های چند ده یا صد میلیونی نیست و در ایران دوره مهارت های مربیگری توسط مراکز آموزش عالی زیر نظر ورازت علوم برگزار می گردد که مدرک معتبر و خوبی است. (رزومه دکتر مرزبان)

مهارت های کوچ:

  • مهارت را کوچ را براحتی با توجه به رزومه مربی میتوان سنجید و بررسی کرد. برای مثال کسی که ادعای آموزش برندسازی دارد قطعا باید برای خودش و کسب و کارش هم برند سازی کرده باشد. (رزومه دکتر مرزبان)

سطح علمی کوچ:

  • خیلی مهمه که کوچی انتخاب کنید که سطح علمی بالایی داشته باشد، برای بررسی این مورد می توانید کتاب و مقالات کوچ یا دوره های تخصصی که برگزار کرده را مورد بررسی قرار دهید. (رزومه دکتر مرزبان)

سطح اجتماعی کوچ:

  • سطح اجتماعی بالای کوچ این اطمینان را برای شما ایجاد می کند که او در کار خود وسواس دارد و تمام تلاش خود را می کند که به اعتبار و سطح اجتماعی خود، لطمه وارد نکند. همچنین سطح اجتماعی کوچ و ارتباطات او می تواند مسیر رشد شما را سریعتر کند. (رزومه دکتر مرزبان)

تجارب کوچ:

  • بدون تجربه و فقط با مدرک هیچ کاری ارزشی ندارد! تجربه بخش جدا نشدنی هر کسب و کاری هست. هیچ کوچی نمی تواند ادعا کند کسب و کار شما را متحول می کند ولی خودش کسب و کاری نداشته باشد! (رزومه دکتر مرزبان)

تخصص کوچ:

  • کوچینگ خیلی گسترده هست، مهمه که اگر مسیر و همراهی تون نیاز به تخصص خاصی دارد، کوچی را انتخاب کنید که در زمینه مد نظر شما تخصص و تجربه داشته باشد. (رزومه دکتر مرزبان)

نحوه برقراری ارتباط کوچ:

  • کوچ خوب دارای مهارت های قوی برای برقراری ارتباط موثر است، اگر دسترسی به کوچ کاملا بسته باشد و تنها راه ارتباطی ایمیل یا لینک پرداخت باشد، نمیشود تصمیم درستی گرفت. مجموعه علم ما برای همین مورد این صفحه را ایجاد کرده که شما قبل از تصمیم نهایی بتوانید کوچ و نحوه برقراری ارتباط با او را بررسی کنید.

در دسترس بودن کوچ:

  • دسترسی به خیلی از کوچ ها انگار ناممکن هست و تنها راه دسترسی پرداخت هزینه های بی منطق است! منظورم ما گرفتن کوچینگ رایگان نیست، ولی برای بررسی مقدمات بتوان به کوچ دسترسی داشت. راهنمایی در واتس اپ (کلیک کنید)

نظر بقیه در مورد کوچ:

  • برای بررسی این مورد کافیه اسم کوچ مدنظر خود را در گوگل جستجو کنید و در نتایج نشان داده شده، سایت های مختلف بررسی کنید. فقط بررسی اینستاگرام و سایت خود کوچ کافی نیست سعی کنید کمی وقت بگذارید و بررسی دقیقتر انجام بدهید. (کلیک کنید)

بررسی ادعاهای کوچ:

  • قطعا خیلی از افراد ادعاهای بزرگ و بی پایه ای میکنند، مثل اینکه سود 3000درصدی میدن ولی خودشون کسب و کار ندارند! / یا ادعای اولین بودن و بنیانگذار بودن رو دارن در صورتی که اصلا همچین چیزی نیست! / یا ادعای برند سازی و رشد تضمینی شما رو دارند ولی 90درصد فالور های خودشون فیک و غیر واقعی هست و حتی برای خودش هم نتونسته برند سازی کنه… / و از این دست جملات بی پایه که با بررسی راحت میشه متوجه این تضاد شد.

اعتماد به کوچ:

  • نکته مهم در کوچینگ اینه که تا شما خودت دست به اقدام نزنی، نمیشه انتظار تغییری داشت… ولی اگر نتایج خود کوچ بررسی بشه براحتی میشه متوجه تخصص و میزان اطمینان به او شد. همچنین داشتن مکان و سایت با مجوز خودش هم از نشانه هایی است که میشود به کوچ اطمینان کرد. (چگونه می توانم به شما اطمینان کنم؟ لطفا کلیک کنید)

 

لیست کوچ و مربی های شیراز

تفاوت کوچینگ و منتورینگ دانستن و درک تفاوت بین کوچینگ و منتورینگ می‌تواند مهم باشد چرا که این دو کاملا از هم متمایز هستند. هرچند که گاهی این دو را به همانطور که در بالا هم گفتیم، انتخاب کوچ به خیلی عوامل بستگی دارد که هر فردی باید حتما اون موارد رو بررسی کنه که بتونه بهترین انتخاب رو داشته باشه.

در زیر اسم کوچ های با مهارت و تخصص شیراز را با شما به اشتراک می گذاریم، اگر شما کوچ و مربی با تجربه ای هستید و در شیراز ساکنید، به شماره واتس اپ 09164052373 پیام بدهید تا با افتخار اسم شما را در لیست قرار بدهیم.

 

 

ویدیو های کوچینگ شیراز

 

ویدیو: کوچ دقیقا چیکار می کنه!؟

حتما ویدیو کوتاه زیر را ببینید تا با عملکرد کوچ یا مربی آشنا بشید

برای مشاهده این ویدیو و توضیحات مربوطه اینجا کلیک کنید

 

ویدیو: کوچینگ چیست؟ (به زبان ساده، داستان روباه و جغد)

در این مشاهده می کنید که جغد با پرسیدن سوالات مناسب، به روباه کمک می کند تا شناخت بهتری از خودش و توانایی هاش داشته باشه.

برای مشاهده این ویدیو و توضیحات مربوطه اینجا کلیک کنید

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

 

گروه آموزشی علم ما www.ElmeMa.com

فرم ثبت اطلاعات اولیه (رایگان)

(تربیت کوچینگ در شیراز)

   www.elmema.com (فرم لایف کوچینک کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com (فرم بیزینس کوچینک کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com اطلاعات بیشتر در مورد کوچینگ (کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com راهنمایی در واتس اپ (کلیک کنید) www.elmema.com

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

پادکست های مفید کوچینگ در شیراز

قبل از شرکت در هر دوره ی کوچینگی (تربیت کوچینگ در شیراز)، فایل های صوتی زیر را گوش کنید:

 

فایل صوتی کوچینگ چیست از دکتر مرزبان

در فایل صوتی زیر به موارد زیر اشاره شده:

کوچینگ چیست؟ تعریف های مختلف از کوچینگ… کوچینگ به زبان ساده…

فایل صوتی انواع کوچینگ از دکتر مرزبان

در فایل صوتی زیر به موارد زیر اشاره شده:

انواع کوچینگ، لایف کوچینگ، بیزینس کوچینگ و…

 

فایل صوتی کوچینگ و رهایی از سردرگمی از دکتر مرزبان

در فایل صوتی زیر به موارد زیر اشاره شده:

کوچینگ چه کمکی به سردرگمی می میکند، کمک کوچ به تصمیم گیری و انتخاب و …

 

فایل صوتی ضرورت و اهمیت کوچینگ از دکتر مرزبان

در فایل صوتی زیر به موارد زیر اشاره شده:

چرا کوچینگ و داشتن کوچ اهمیت دارد، ضرورت کوچ، کوچ چه کمکی می کند و ….

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

 

سرفصل های آموزشی کوچینگ و مربی شخصی در شیراز

این سوال خیلی از افراد است: دوره های مربی شخصی و کسب کار چه آموزش های داده می شود؟

مربی فردی یک همراه در مسیر شماست…

این مسیر میتونه رشد کسب و کار باشه یا رشد فردی باشه یا یاد گرفتن مهارت و…

مربی کسی است که با توجه به آموزش هایی که دیده در کنار شما قرار میگیره و با بررسی نقاط قوت و ضعف، شما را در مسیر رشد همراهی میکنه و کمک میکنه از فرصت های خودتون بهترین استفاده رو کنید.

در یک دوره کوچینگ فردی (مربی زندگی و مربی کسب و کار ) که ممکن است به صورت خصوصی یا عمومی / آنلاین (غیرحضوری) یا حضوری و یا حتی به صورت تلفنی برگزار شود موارد زیر ارائه می گردد.

  • بررسی مسیر رشد شخصی
  • مسیر موفقیت فردی
  • مشاور روابط فردی
  • آموزش تغییر سبک زندگی
  • خودشناسی بهتر
  • بررسی نقاط قوت فردی
  • تمرکز بر فرصت های فردی
  • آموزش روش های موفقیت در کسب و کار
  • کسب اعتماد به نفس
  • کسب عزت به نفس
  • خود باوری
  • داشتن زندگی هدفمند
  • مثبت اندیشی

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

 

گروه آموزشی علم ما www.ElmeMa.com

فرم ثبت اطلاعات اولیه (رایگان)

(تربیت کوچینگ در شیراز)

   www.elmema.com (فرم لایف کوچینک کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com (فرم بیزینس کوچینک کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com اطلاعات بیشتر در مورد کوچینگ (کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com راهنمایی در واتس اپ (کلیک کنید) www.elmema.com

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

 

معرفی و رزومه دکتر شهریار مرزبان

شهریار مرزبان

دکتری تخصصی مدیریت، مدرس دانشگاه، نویسنده، پژوهشگر و کار آفرین.

مدرک کوچینگ از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 

  • دکتری تخصصی مدیریت Ph.D
  • مدرس دانشگاه
  • مشاور کلینیک صنعت استان فارس
  • مشاور فن بازار شهرک صنعتی شیراز و استان فارس
  • مربی، داور و منتور رویداد های استارتاپی
  • مدرک کوچینگ از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • بیش از ۱۰.۰۰۰ ساعت کوچ فردی
  • کوچ شخصی بیش از ۲۰۰ نفر از سال ۱۳۹۷
  • مدرس دوره های آموزشی مدیریتی
  • مدرس دوره های  DBA & MBA
  • نویسنده و مترجم 13 کتاب
  • چاپ بیش از ۵۰ مقاله علمی مدیریت و کسب و کار
  • نویسنده و خالق کتاب تقویم انگیزشی با بیش چند میلیون دانلود (کلیک کنید)
  • نویسنده مقالات و کتاب های الکترونیکی خود شناسی (آیا سرتون شلوغه؟ یا چقدر خودت رو میشناسی؟)
  • داور کنفرانس های ملی و بین المللی مقالات مدیریت و کسب و کار
  • مشاور کسب و کار
  • مشاور فردی
  • مشاور امور تبلیغاتی
  • مدیر عامل سه شرکت خصوصی

برای دیدن صفحه شخصی دکتر شهریار مرزبان کلیک کنید.

دانلود فایل pdf رزومه کامل دکتر شهریار مرزبان – (کلیک کنید)

https://elmema.com/

نکته: رزومه به روز شده دکتر مرزبان در این لینک در دسترس است. (کلیک کنید)

راهنمایی در واتس اپ 09164052373 (کلیک کنید)

 

 

مصاحبه های دکتر شهریار مرزبان در تلویزیون

 

مصاحبه دکتر شهریار مرزبان بعنوان منتور و داور رویداد ملی کارآفرین شو

لینک ویدیو در: آپارات (کلیک کنید) / یوتیوب (کلیک کنید)

 

مصاحبه دکتر شهریار مرزبان بعنوان مشاور کسب و کار در کلینیک صنعت استان فارس

لینک ویدیو در: آپارات (کلیک کنید) / یوتیوب (کلیک کنید)

 

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

 

لینک اطلاعات دوره کوچینگ شیراز

(((کلیک کنید)))

 

دو دل هستید؟ یا سوال دارید؟

(تربیت کوچینگ در شیراز)

در واتس اپ به شماره ی زیر پیام بدید، راهنمایی تون می کنم 🙂  _  (روی شماره زیر کلیک کنید)

۰۹۱۶۴۰۵۲۳۷۳

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

 

🎁 هدیه علم ما به شما 🎁

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

 

کوچینگ در شهرستان های استان فارس

مجموعه آموزشی و مشاوره ای علم ما برای کوچینگ در شهرستان های استان فارس (شیراز، مرودشت، پاسارگاد، آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، اوز، بختگان، بوانات، بیضا، جویم، جهرم، خرامه، خرم‌بید، خفر، خنج، داراب، رستم، زرقان، زرین‌دشت، سپیدان، سرچهان، سروستان، فراشبند، فسا، فیروزآباد، قیر و کارزین، کازرون، کوار، کوه‌چنار، گراش، لارستان، لامرد، ممسنی، مهر و نی‌ریز) بصورت کامل با تیم حرفه ای آماده همکاری است.

 

کلمات کلیدی مرتبط با کوچینگ شیراز (مربی فردی):

(تربیت کوچینگ در شیراز)

بهترین شغل روز در ایران – چه شغلی در شیراز جواب میدهد؟

پر درآمد ترین شغل در ایران موفقیت در کسب و کار

رونق کسب و کار برای شما کدام است؟

کار آفرینی را کجا شروع کنم؟

بهترین راه درآمدزایی

مشاور توسعه دهنده کسب و کار

مشاوره تحصیلی مشاوره شغلی و کار آفرینی

راه انداختن یک کسب و کار شخصی

صفر تا صد کسب و کار

راه اندازی و مدیریت استارتاپ مشاوره کسب و کار رایگان

مشاوره کسب و کار آنلاین

مشاوره تلفنی کسب و کار

کوچینگ در شیراز (کوچینگ شیراز)

نجات کسب و کار

بازاریابی و فروش

افزایش فروش

سیستم سازی کسب و کار

تعیین استراتژی رشد و بقا کسب و کار های کوچک و خانوادگی

شماره تماس مشاور کسب و کار

دکترای مدیریت کار آفرینی کوچینگ کسب و کار

کوچ در شیراز

Coach

مشاوره کسب و کار

کلاس یا دوره های مشاوره فردی و مشاوره کسب و کار

راه های آسان پولدار شدن با توجه به مسیر شخصی

بهترین کوچ در شیراز

Life coach در ایران

کلاسهای کوچینگ

نمونه کوچینگ

دوره مجازی کوچینگ

موسسه کوچینگ

ثبت نام کوچینگ

 راه رسیدن به هدف

بهترین راه پول سازی

مهاجرت

مربی زندگی

رشد فردی

راهبری فردی مشاور زندگی مزایای لایف کوچ

رهایی از ور شکستگی

رشد شخصیتی

توسعه فردی

مشاور در شیراز

مشاور شیراز لایف کوچ

مشاور تحصیلی

مشاور زندگی

مشاور روابط

موفقیت

اعتماد به نفس

کلاس مشاوره

موفقیت فردی تغییر سبک زندگی

پولدار شدن آسان

هدفمند زندگی کردن

مثبت اندیشی

مشاور خانواده

آموزش های رایگان لایف کوچینگ

درباره ی مدیر سایت علم ما

Avatar photo
علمِ ما یک گروه کاملا تخصصی در زمینه کلیه فعالیت های پژوهشی، کسب و کار، بازاریابی و رشد فردی می باشد، که در اسفند ۱۳۹۴ راه اندازی شد. علم ما متشکل از اساتیدی است که علاوه بر دانش علمی عالی، بطور کامل با بازار کار در انواع کسب و کار و ابعاد رشد فردی در بهبود فردی در دنیای واقعی هم آشنا هستند. گروه علم ما درصدد است تا با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و تاکید بر صد در صد کاربردی بودن، آموزش های سطح اول را در اختیار شما همراهان و دوستان عزیز ارایه دهد. پر متقاضی ترین آموزش های مجموعه علم ما: دوره کوچینگ، دوره های کسب و کار، کتاب تقویم انگیزشی و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *