خانه / کتاب و مطالعه / معرفی و خلاصه کتاب / معرفی و خلاصه کتاب قطار سرعت به سوی ثروت از دارن هاردی
معرفی و خلاصه بهترین کتاب‌ها برای افزایش هوش مالی و ثروت
معرفی و خلاصه بهترین کتاب‌ها برای افزایش هوش مالی و ثروت

معرفی و خلاصه کتاب قطار سرعت به سوی ثروت از دارن هاردی

معرفی و خلاصه کتاب قطار سرعت به سوی ثروت از دارن هاردی

 

سلام به همراهان خوب علم ما. کتاب قطار سرعت به سوی ثروت نوشته دارن هاردی، در حوزه موفقیت و انگیزش شغلی است که به کارآفرینان و افرادی که در حال راه‌اندازی یک کسب و کار‌ند، می‌تواند کمک شایانی باشد. در مقاله معرفی و خلاصه کتاب قطار سرعت به سوی ثروت از دارن هاردی با علم ما همراه باشید.

 

معرفی کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

این کتاب جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ های سایت آمازون در حوزه کارآفرینی و بیزینس است. و توسط نشریه‌ های بسیار معروف و معتبری مثل نیویورک تایمز در رتبه بهترین و تاثیرگذارترین کتاب‌ های این حوزه در سال های گذشته معرفی و برای مطالعه توصیه اکید شده است.

در این کتاب، دارن هاردی به خوانندگان نشان می‌ دهد که چگونه می‌ توانند با مواجهه با چالش‌ ها، پذیرش ریسک و پیگیری رویاهای خود، به موفقیت دست یابند. در کتاب پیش رو نویسنده به اشتباهات و چالش‌ هایی که کارآفرینان ممکن است در مسیر خود روبرو شوند، پرداخته است. و علاوه بر آن راه‌ حل‌ هایی برای غلبه بر آنها ارائه می‌ دهد.

راه حل‌ هایی که شاید به ذهن خیلی از مخاطبان کتاب نرسیده باشد. او به خواننده‌ ها نشان می‌ دهد که برای رسیدن به موفقیت، باید از تصمیمات جسورانه، انگیزه قوی و اعتماد به نفس بالا برخوردار باشند.

 

 

 

خلاصه کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

دارن هاردی یک پیشنهاد خیلی مستقیم برای کسانی که این کتاب را خواهند گرفت، دارد:

بلیت را بخرید. از ورودی بگذرید، سوار ماشین شوید و کنار من بنشینید. می‌ خواهیم سفر زندگی‌تان را آغاز کنید. به قطار هوایی کارآفرینی و ثروت خوش آمدید.

در کتاب ترن هوایی کارآفرینی، دارن هاردی به علت های شکست در بیزینس، راهکارهای عملی و کاربردی برای گذر از این شکست می‌ پردازد.

کتاب ترن هوایی کارآفرینی شامل ۸ فصل است که چالش‌ ها و مشکلاتی که یک کارآفرین با آنها احتمال دارد روبرو شود را بازگو می‌کند. همچنین سختی‌ های مسیر بیزینس را مشخص می‌ کند. دارن هاردی این مسیر را به فراز و نشیب های مسیر یک ترن هوایی شهربازی تشبیه می کند.

کتاب حاضر درباره‌ یادگیری استفاده‌ موفقیت‌ آمیز از قطار هوایی پرسرعت کارآفرینی است. اگر دارن هاردی کارش را درست انجام داده باشد تا پایان این کتاب سه اتفاق برای خواننده رخ خواهد داد:

بسیار سرسخت‌تر خواهد شد:

ابتدا باید به‌ عنوان کارآفرین بداند از مسیر پیش روی خود چه انتظاری دارد. تعارف نداریم. می‌ خواهیم در برابر نه شنیدن، منفی‌ بافی و تردید ایمن شود. در طول راه وقتی با این موارد روبه‌رو می‌ شود، می‌ خواهیم اطمینان بدهیم که بدون شک آنها را مغلوب خواهد کرد.

مجهزتر به این سفر خواهد رفت:

شاید کارآفرینی سفری هیجان‌ انگیز باشد؛ اما در دنیای واقعی هم رخ می‌ دهد. بنابراین هر شخص به مهارت‌ های واقعی نیاز دارد. باید دوره‌ های فروش، رهبری و بهره‌ وری را درباره چگونگی انجام دادن کارها سپری کند.

کسی که می‌خواهد در این مسیر قدم بگذارد، بیشتر از هر زمان دیگری اعتماد به‌ نفس خواهد داشت:

همه با ترس آغاز می‌ کنیم. همه ما به خود تردید داریم و در مسیر راه با سختی مواجه می‌ شویم. اما همه کمک دریافت نمی‌ کنیم. خواننده این کتاب دریافت می‌ کند. انسان‌ ها فراتر از حد تصور خود قابلیت دارند. تنها باید به این باور برسند.

 

این کتاب مخصوص چه افرادی است؟

این کتاب مخصوص افرادی است که می خواهند کارآفرین موفق باشند. دارن هاردی در کتاب قطار سرعت به سوی ثروت معتقد است مهمترین چیز برای سفر کارآفرینی عشق و علاقه ی شماست.

چیزی که افراد مشهور و تاجران از آن باخبر بوده و همیشه نخستین و مهمترین عامل تجارت موفق را این می دانند که عاشق آن باشیم.

یا در بخش دیگری از کتاب می گوید:

  • آیا عاشق شغلت هستی؟
  • آیا کسب و کارت قلبت را به تپش می اندازد؟

اگر عاشقانه کار نکنی نمی توانی ادامه اش دهی. شکست می خوری و کسی جز خودت مقصر نیست!

عشق شما را وادار به انجام دادن کارهای عجیب و غریب می کند. این دقیقا همان کاری است که باید انجام دهید.

چهار کلید برای شعله ور ساختن عشق و علاقه شما وجود دارد که آنها در سر و قلب شماست:

  • به کاری که انجام می دهید، علاقمند باشید
  • به علت انجام کارتان علاقمند باشید
  • به چگونه انجام دادن کار خود علاقمند باشید
  • به کسی که برای او کار می کنید، علاقمند و مشتاق باشید

در دام علاقه نداشتن به کار خود نیفتید. تا زمانی که انتخاب شما با عشق و علاقه است، مهم نیست کدام کلید را انتخاب می کنید. مهم علاقه و‌ اشتیاق شماست.

 

 

جمع بندی:

اگر به دنبال ایجاد کسب و کار خود هستید، یا در شغلی که هستید احساس بن بست می‌کنید، خواندن این کتاب به شما پیشنهاد می‌ گردد. این اثر دارن هاردی همچون بسیاری از آثار او در حوزه رشد و موفقیت فردی، به عنوان یک راهنمای عملی برای کارآفرینان و افرادی که خواستار رشد شخصی‌اند، محسوب می‌ شود. بطور کلی این کتاب به هر کسی که به دنبال تحول در زندگی و کسب و کار خود است، توصیه می‌ شود. با خواندن کتاب قطار سرعت به سوی ثروت، خوانندگان می‌ توانند از تجربیات دارن هاردی بهره‌مند شده. و در به دست‌ آوردن موفقیت در دنیای کارآفرینی موفق‌تر شوند.

 

www.elmema.com

آرشیو خلاصه برترین کتاب های هوش مالی و ثروت (کلیک کنید)

نقشه راه کتاب و مطالعه (کلیک کنید)

 

برای اشتراک گذاری کلیک کنید:  واتس‌اپ  |  تلگرام 

 

درباره ی شبنم مرزبان

Avatar photo
شبنم هستم، نویسنده کتاب سخت تر از سخت و سرپرست نویسندگان علم ما. مطالعه، آموزش دیدن و نوشتن رو خیلی دوست دارم و در علم ما مقالاتم رو با شما به اشتراک میزارم...

مطلب پیشنهادی

معرفی و خلاصه بهترین کتاب‌ها برای افزایش هوش مالی و ثروت

معرفی و خلاصه کتاب اسرار ذهن ثروتمند از تی هارو اکر

معرفی و خلاصه کتاب اسرار ذهن ثروتمند از تی هارو اکر   سلام به همراهان …

2 دیدگاه

  1. من زیاد باهاش ارتباط نگرفتم
    انگار انگیزشیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *