سرخط خبرها
خانه / کتاب و مطالعه / معرفی و خلاصه کتاب / معرفی و خلاصه کتاب آنها این را در مدسه به من یاد ندادند از کری سیگل

www.elmema.com سال 1403 را هدفمند و با برنامه ریزی آغاز کن! | دوره رایگان کلیک کنید www.elmema.com

معرفی و خلاصه بهترین کتاب‌ها برای افزایش هوش مالی و ثروت
معرفی و خلاصه بهترین کتاب‌ها برای افزایش هوش مالی و ثروت

معرفی و خلاصه کتاب آنها این را در مدسه به من یاد ندادند از کری سیگل

معرفی و خلاصه کتاب آنها این را در مدسه به من یاد ندادند

از کری سیگل

 

سلام به همراهان خوب علم ما. کتاب آنها این را در مدسه به من یاد ندادند یا چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟ نوشته ی کری سیگل است که اولین بار در سال 2017 انتشار یافت. این اثر ارزشمند، شامل هشت درس فوق العاده با اهمیت با 99 قاعده می شود که می تواند مهارت های همه ی افراد با هر پیشینه و شرایطی را در زمینه ی مدیریت پول و منابع مالی، به شکلی سریع و پایدار بهبود بخشد. در مقاله معرفی و خلاصه کتاب آنها این را در مدسه به من یاد ندادند از کری سیگل با علم ما همراه باشید.

 

معرفی کتاب آنها این را در مدسه به من یاد ندادند:

کری سیگل در ابتدا این کتاب را با هدف انتقال تجربیات خود به پنج فرزندش در آستانه ورود به بزرگسالی تهیه کرد. پس از نگارش کتاب، نویسنده دریافت که مهارت‌ های مدیریت پول شخصی تقریبا در هیچ یک از دوران دبیرستان، دانشگاه و حتی دوره‌های مدیریت MBA آموخته نمی‌شود. علاوه بر این که، متاسفانه کتاب‌ های این حوزه نیز عمدتا محتوایی بسیار پیچیده و طولانی دارند.

ولی نکات کتاب آنها این را در مدسه به من یاد ندادند به هر فردی کمک خواهند کرد که منابع مالی خود را به درستی مدیریت کرده و از حداقل پول، حداکثر بهره را ببرد.

 

 

بخشی از کتاب آنها این را در مدسه به من یاد ندادند:

“هنگامی که صحبت از مدیریت مالی شخصی می شود افراد حس می کنند که با حجم آزار دهنده ای از کاغذ بازی و کار با اعداد مواجهند. هر چند در این مسیر اعداد نیز نقش آفرینند ولی در عین حال باید بدانید حوزه مدیریت مالی شخصی تا حدود زیادی وابسته به روانشناسی فردی، عادات و ارزش هایی است که شما با آنها زندگی می کنید.

به بیان دیگر، بیش از محاسبات ریاضی، رویکرد و دیدگاه افراد است که در این زمینه موثر است”.

” در حقیقت می توان افراد را به دو دسته «پس انداز کننده» و «خرج کننده» تقسیم کرد. برخی افراد می گویند که ما «معتاد به خرج کردن» هستیم و نمی توانیم این عادت خود را ترک کنیم. من کاملا با این حرف مخالفم. واقعیت این است که آنها خودشان تمایلی به تغییر ندارند و پول خرج کردن را دوست دارند.

حتی پولی که هنوز به دستشان نیامده! این افراد فاقد خویشتن داری لازم برای تغییر عادات قبلی و تبدیل شدن به فردی «پس انداز کننده» هستند، در صورتی که اگر واقعا بخواهند می توانند تغییر کنند. و این تغییر صرفا به انتخاب خودشان بستگی دارد”.

 

 

جمع بندی:

کتاب چرا این ها را در مدرسه یادم ندادند؟ برخلاف بسیاری از آثار در مورد مدیریت سرمایه های شخصی که در بازار یافت می شوند، اثری کوتاه، ساده و همه فهم است که بیش از آن که به ویژگی های کمی مربوط به مدیریت سرمایه های شخصی بپردازد، بر جنبه های کیفی آن تمرکز دارد.

 

 

www.elmema.com

آرشیو خلاصه برترین کتاب های هوش مالی و ثروت (کلیک کنید)

نقشه راه کتاب و مطالعه (کلیک کنید)

 

برای اشتراک گذاری کلیک کنید:  واتس‌اپ  |  تلگرام 

 

درباره ی شبنم مرزبان

Avatar photo
شبنم هستم، نویسنده کتاب سخت تر از سخت و سرپرست نویسندگان علم ما. مطالعه، آموزش دیدن و نوشتن رو خیلی دوست دارم و در علم ما مقالاتم رو با شما به اشتراک میزارم...

مطلب پیشنهادی

معرفی و خلاصه کتاب

معرفی و خلاصه کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز از آنتونی رابینز

معرفی و خلاصه کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز از آنتونی رابینز     سلام …

3 دیدگاه

  1. ممنون بابت این کار خوبتون
    کاش از بچگی یادمون میدادن این کتاب هارو بخونیم

  2. والا به منم یاد ندادن :)))))

  3. واقعا درسته
    انگار از عمد میخواستن یاد نگیریم و فقیر باشیم!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *