خانه / مشاوره / مشاوره کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان
مشاوره کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان
مشاوره کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان بیزینس کوچینگ و مربی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان (حضوری، آنلاین، رایگان، غیرحضوری | از راه اندازی تا سیستم سازی) توسط دکتر شهریار مرزبان

مشاوره کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

مشاوره کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

بیزینس کوچینگ و مربی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

(حضوری، آنلاین، رایگان، غیرحضوری | از راه اندازی تا سیستم سازی)

توسط دکتر شهریار مرزبان

 

چالش اصلی کسب و کار ها نداشتن مشاور و مربی خوب هست، ولی از اون سخت تر پیدا کردن مشاوره کسب و کار خوب و حرفه ای در بندرعباس و هرمزگان است. مشاوری که خدمات تحلیل، ارزیابی، عارضه یابی، بررسی، آموزش نیرو انسانی، توسعه کسب و کار، برند سازی و سیستم سازی کسب و کار را بتواند انجام دهد و اگر بخوام خلاصه اش کنم بتونه از راه اندازی تا رشد و توسعه و سیستم سازی در کنار کسب و کار شما باشد.

مشاوره کسب و کار ابعاد و مراحل و بخش های خیلی زیادی دارد، باید بتوانید با توجه به شرایط خودتون از مشاوری کمک بگیرید که بصورت (حضوری، آنلاین، رایگان، غیرحضوری) به شما و کسب و کارتون کمک کنه.

در این صفحه میخواهیم در مورد مشاوره کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان و کل موضوعات وابسته به آن با شما صحبت کنیم و کلی هم فایل و محتوای خوب و حرفه ای از دکتر شهریار مرزبان بصورت رایگان در اختیاتون قرار می دهیم که با این محتوا ها می توانید به کسب و کارتون نظم، رشد و ساختار خوبی بدهید، پس با علم ما، همراه باشید. برای اطلاعات بیشتر به شماره 09164052373 تماس بگیرید یا در واتس اپ پیام دهید.

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

🎁 یک جلسه مشاوره رایگان! 🎁

برای رزرو جلسه، اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات، از راه های زیر اقدام کنید:

پشتیبانی تماس تلفنی: 2373 405 0916

پشتیبانی واتس‌اپ: 09164052373

پشتیبانی تلگرام: 2373 405 0916

پشتیبانی پیام‌ رسان ایتا: 2373 405 0916

اینستاگرام دکتر مرزبان: shahryar_marzban

https://elmema.com

🎁با 5 میلیون هدیه آموزشی، هدیه علم ما به شما 🎁

 در پایین همین صفحه لینک هدایا گذاشته شده 🙂

https://elmema.comhttps://elmema.com

 

معرفی و رزومه دکتر شهریار مرزبان

شهریار مرزبان

دکتری تخصصی مدیریت، مدرس دانشگاه، نویسنده، پژوهشگر و کارآفرین.

مدرک کوچینگ از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

  • دکتری تخصصی مدیریت Ph.D
  • مدرس دانشگاه
  • مشاور کلینیک صنعت استان
  • مشاور فن بازار شهرک صنعتی شیراز و استان فارس
  • مربی، داور و منتور رویداد های استارتاپی
  • مدرک کوچینگ از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • بیش از ۱۰.۰۰۰ ساعت کوچ فردی
  • کوچ شخصی بیش از ۲۰۰ نفر از سال ۱۳۹۷
  • مدرس دوره های آموزشی مدیریتی
  • مدرس دوره های  DBA & MBA
  • نویسنده و مترجم 13 کتاب
  • چاپ بیش از ۵۰ مقاله علمی مدیریت و کسب و کار
  • نویسنده و خالق کتاب تقویم انگیزشی با بیش چند میلیون دانلود (کلیک کنید)
  • نویسنده مقالات و کتاب های الکترونیکی خود شناسی (آیا سرتون شلوغه؟ یا چقدر خودت رو میشناسی؟)
  • داور کنفرانس های ملی و بین المللی مقالات مدیریت و کسب و کار
  • مشاور کسب و کار
  • مشاور فردی
  • مشاور امور تبلیغاتی
  • مدیر عامل سه شرکت خصوصی

برای دیدن صفحه شخصی دکتر شهریار مرزبان کلیک کنید.

دانلود فایل pdf رزومه کامل دکتر شهریار مرزبان (کلیک کنید)

نکته: رزومه به روز شده دکتر مرزبان در این لینک در دسترس است. (کلیک کنید)

اینستاگرام دکتر مرزبان: shahryar_marzban

شماره مدیر برنامه: 2373 405 0916

 

ویدیو معرفی و رزومه دکتر شهریار مرزبان

 

 

مصاحبه های دکتر شهریار مرزبان در تلویزیون

 

مصاحبه دکتر شهریار مرزبان بعنوان منتور و داور رویداد ملی کارآفرین شو

لینک ویدیو در: آپارات (کلیک کنید) / یوتیوب (کلیک کنید)

 

مصاحبه دکتر شهریار مرزبان بعنوان منتور و داور در رویداد فناوری نوین صنعت

لینک ویدیو در: آپارات (کلیک کنید) / یوتیوب (کلیک کنید)

 

مصاحبه دکتر شهریار مرزبان بعنوان مشاور کسب و کار در کلینیک صنعت استان فارس

لینک ویدیو در: آپارات (کلیک کنید) / یوتیوب (کلیک کنید)

 

 

 

مشاوره مدیریت کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

مدیریت به معنای اداره کردن است و مدیریت کسب و کار به سازماندهی و هماهنگی فعالیت ‌های یک تجارت به منظور دستیابی به اهداف گفته می‌ شود.

در مدیریت کسب و کار مدیران و یک تیم مدیریتی یا به ‌کار گرفتن برخی از اقدامات در سازمان مجموعه را به سمت جلو حرکت می‌ دهند. یک مدیر کسب و کار شاید دارای مسئولیت‌ های بسیار زیادی باشد که البته این موضوع به سازمان مورد نظر هم بستگی دارد.

با این وجود بعضی عملکردهای کلی در همه کارهای مدیریتی وجود دارد که شامل: برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، تعیین کارکنان، جهت‌دهی امور، کنترل و بودجه‌ بندی می‌ شوند.

خیلی ها می توانند یک کسب و کار را راه اندازی کنند ولی تعداد کمی از این افراد می توانند آن را در مسیر درست و کامیابی قرار دهند. و علت آن نحوه صحیح مدیریت کسب و کار است.

 

مشاوره فروش و بازاریابی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

هنگامی‌که یک شرکت توانایی رسیدن به حد مطلوب بازاریابی را ندارد؛ نیاز به برون سپاری برای امر بازاریابی احساس می‌ شود. این زمانی است که به مشاور فروش و بازاریابی کسب و کار نیاز دارید.

مشاور فروش و بازاریابی در واقع یک فرد خارج سازمان است که برای ایجاد و اجرای استراتژی‌ های بازاریابی وارد سازمان می‌ شود و به شما کمک می‌ کند.

مشاور فروش و بازاریابی، برای سازمان و یا کسب و کار شما، یک برنامه بازاریابی دقیق تهیه می‌کند. او ترکیب بازاریابی مناسبی را برای رساندن پیام سازمان به بازار هدف تعیین می‌ کند. مشاور فروش و بازاریابی همچنین بر نتایج به‌ دست آمده از این تغییرات نظارت می‌ کند.

سازمان ها و شرکت های تجاری برای رشد و توسعه بازار خود و رسیدن به سود بیشتر نیاز به تخصص و تجربه مشاور فروش و بازاریابی کسب و کار دارند. مشاوره بازاریابی و فروش کلید موفقیت سازمان در توسعه بازار است.

 

مشاوره برند سازی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

برندسازی یک فرآیند و عملیات کاملا حرفه‌ای برای موفقیت کسب و کارها است. برندسازی یعنی تلاش برای رسیدن به معروفیت و محبوبیت. برندسازی یا برندینگ فرآیندی است که در آن شما نام برند خود را برای مخاطبین معنا می کنید. فرآیند برندسازی به‌ روش های مختلفی انجام می‌ شود اما هدف نهایی آن تنها آگاهی مردم نسبت به نام و برند شما است.

بیزینس هایی در برندسازی موفق خواهند بود که اصولی‌ ترین روش‌ ها را برای ساخت برند انتخاب می‌ کنند. برندسازی ضمن هویت بخشی به کسب و کار، می‌ تواند بخش عمده‌ای از اعتماد و توجه مخاطبین به محصولات و خدمات را به خود اختصاص دهد.

اهمیت برند سازی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان:

برند سازی باعث می شود مخاطب با شنیدن نام کالای مرتبط با تولیدات شما ناخودآگاه برند شما در ذهنش تداعی شود.

اگر نام تجاری شما ثابت باشد و به راحتی قابل تشخیص باشد، می تواند به مردم کمک کند در خرید محصولات یا خدمات شما احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

وقتی یک کسب و کار صاحب یک برند تجاری باشد از اعتماد و اعتبار بیشتری در بازار برخوردار است. در واقع با برندینگ شما اعلام می‌ کنید که به وعده‌ های خود عمل خواهید کرد، ادعا‌هایی که در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه می‌ کنید واقعی است و تضمین لازم برای اجرای آنها را در اختیار دارید. در حقیقت این برندسازی است که به مشتری اجازه ایجاد ذهنیت مثبت در مورد محصولات یا خدمات شما را می‌ بخشد.

 

مشاوره افزایش درآمد و سودآوری کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

سودآوری به معنای توانایی ایجاد یک کسب و کار برای تولید درآمد بیشتر از هزینه ها است. سود در واقع همان مقدار پولی است که در کسب و کار از طریق فروش محصولات و خدمات به دست می آید.

اهمیت سودآوری در این است که به کسب و کار این فرصت را می دهد که تا هر کجا که می خواهد رشد کند و افزایش درآمد داشته باشد. هر کسب و کاری می‌تواند سودآوری خود را افزایش دهد.

گاهی اوقات یک عامل واحد می‌تواند سودآوری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما برای بیشتر مشاغل افزایش سودآوری به معنای اجرای تدریجی تعدادی پیشرفت کوچک است. پیشرفت هایی که با در نظر گرفتن استراتژی های مناسب امکان پذیر است. با یاد گرفتن راه های افزایش درآمد و استراتژی های لازم، می توانید درآمد کسب و کار خود را بیشتر کنید و کسب و کار خود را زنده نگه دارید.

 

مشاوره جذب و ارتباط با مشتری کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

ارتباط با مشتری به مجموعه فعالیت‌ هایی گفته می‌ شود که می‌ تواند منجر به وفاداری مشتریان به برند و کسب‌ و‌ کار شما شود، این فعالیت‌ ها می‌ تواند شامل به‌ کارگیری انواع ابزار و تجهیزات، منابع انسانی و… باشد، به عنوان یک مثال ساده، فرض کنید پس از اینکه فردی از شما خریدی انجام می‌ دهد با او تماس گرفته و مطمئن شوید از محصول خریداری شده رضایت دارد، یا پس از هر خرید یک هدیه‌ی غافلگیر کننده برای مشتریان خود ارسال کنید، انجام این‌ گونه فعالیت‌ ها می‌ تواند شدیدا باعث جلب اعتماد مشتریان و احساس رضایت در آنان شود.

 

مشاوره استراتژی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

استراتژی کسب‌ و کار، ترکیبی از اقدامات از سوی مدیریت، به منظور ارتقای موقعیت شرکت در بازار و عملکرد کلی و واکنش به تحولات غیر منتظره و شرایط جدید بازار است.

استراتژی کسب و کار را می توان به عنوان مجموعه تصمیماتی که به کارآفرینان در دستیابی به اهداف خاص تجاری کمک می کند، تعریف کرد. استراتژی کسب و کار چیزی نیست جز یک برنامه جامع مدیریتی که مدیریت سازمان برای تامین موقعیت رقابتی در بازار، ادامه فعالیت خود، جلب رضایت، وفاداری مشتریان و دستیابی به اهداف مورد نظر در تجارت آن را تنظیم می کند.

یک استراتژی کسب و کار؛ مشخص می کند که سازمان برای رسیدن به اهداف خود چه کاری باید انجام دهد، تا بتواند روند تصمیم گیری در مورد امور و تخصیص منابع را هدایت کند. وجود یک استراتژی، مهم‌ترین عامل در موفقیت هر کسب و کاری بحساب می‌آید. و از آنجایی که، نقاط قوت و ضعف شرکت را منعکس می کند، می تواند به تهدیدها و فرصت های موجود در بازار پاسخ دهد.

با شناسایی یک برنامه مشخص برای رسیدن به اهداف خود، می توانید بر استفاده از نقاط قوت خود تمرکز کنید و از آنها به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده کنید که کسب و کار شما را منحصر به فرد کند.

 

مشاوره مدیریت و شناسایی بحران کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

بحران کسب و کار رویدادی است که می تواند موفقیت و سلامت یک کسب و کار را از طریق خدشه دار کردن شهرت، آسیب رساندن به عملیات تجاری، تاثیر منفی بر امور مالی و یا آسیب رساندن به کارکنانان، تهدید کند.

بحران های کسب و کار زمانی اتفاق می‌ افتد که یک مشکل غیرمنتظره ثبات یک شرکت یا سازمان را به خطر بیندازد. این معضلات یا می‌ تواند از درون سرچشمه بگیرد یا با تاثیرات بیرونی ایجاد شود.

 

مشاوره مدیریت تحلیل رقبا کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

تحلیل رقبا یک استراتژی است که در آن ابتدا رقبای اصلی را شناسایی کرده و سپس درباره مواردی مانند محصولات، نحوه فروش، استراتژی‌ های کسب و کار و بازاریابی آنها تحقیق می کنید.

تحلیل عملکرد و وضعیت هر یک از رقبا در بازار به شما کمک می‌ کند تا جایگاه خود را در بازار بهتر بشناسید و بتوانید استراتژی‌ های مناسبتری برای ارتقا جایگاه خود در بازار بچینید. ضمن اینکه انتخاب و تمرکز بر مزیت رقابتی و ارزش افزوده محصول یا خدمات برایتان ساده‌تر خواهد بود. همچنین کمک می‌ کند تا بتوانید فرصت‌ های پیشرفت و جذب بازار را سریع‌تر از رقبا و بهتر از آنها به‌دست آورید.

بنابراین باید گفت شناخت و تحلیل رقبای کسب و کار، از مهمترین عوامل بقا و کسب یا حفظ موفقیت در بازار است.

 

مشاوره شراکت و شرکا در کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

شراکت یک کسب و کار واحد است که در آن دو یا چند نفر مالکیت مشترک دارند. در مشارکت صاحبان کسب و کار، سود به دست آمده، بدهی ها و تصمیم گیری را به اشتراک می گذارند.

شراکت باید بر مبنای شایستگی و نیاز مهارت ‌ها صورت گیرد و نه از روی سلیقه‌ی شخصی. یعنی در کسب و کار اگر نیاز به شراکت با افراد دیگر هستید، باید مکمل شما باشند و کسب و کار شما را تکمیل کنند. مثلا اگر در آن زمینه تخصص ندارید، می توانید با افرادی شراکت کنید که تخصص لازم را دارند.

 

مشاوره امور حقوقی در کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

بیشتر مراودات مالی بین صاحبان کسب و کار بر اساس قراردادهایی انجام می شود که طرفین قرارداد، با اختیار خود آن را امضا می کنند ولی وقتی قراردادی امضاء شد اجرای آن در اختیار امضاء کننده نیست و امضاء کننده مجبور به اجرای قرارداد می شود.

با توجه به اهمیت قرارداد و مفاد آن در منافع و حقوق مالی، لازم است هر صاحب کسب و کاری قبل از امضای هر قرارداد با نکات کلیدی و رهنمودهای مهم امضای قرارداد آشنا باشد.

قرارداد کار چیست؟

طبق ماده 7 قانون کار قراردادکار قراردادی کتبی یا شفاهی است، که به‌‌ وسیله آن کارگر در قبال دریافت دستمزد، کاری را برای مدت موقت یا مدت غیرموقت برای کارفرما انجام می‌ دهد. در واقع قرارداد پیمانی است که بین کارگر و کارفرما بسته شده و طبق آن کارگر کاری را به صورت موقت یا غیر موقت در ازای دریافت حق السعی برای کارفرما انجام می دهد. در قرارداد باید موقت یا غیر موقت بودن کار معلوم شود و اگر معلوم نگردد برخی کارها به دلیل اینکه به صورت طبیعی جنبه مستمر دارند همانگونه مستمر هم در نظر گرفته می شوند.

 

مشاوره و آموزش نیروی انسانی در بندرعباس و هرمزگان

امروزه آموزش و توسعه پرسنل و نیروی انسانی برای بسیاری از شرکت‌ ها در سراسر جهان به یک امر عادی تبدیل شده است. تا جایی که معیارهای کلیدی عملکرد، مانند عملکرد کارکنان و حتی عملکرد سازمانی، به شدت تحت تاثیر کیفیت برنامه آموزشی قرار دارند.

ضرورت مشاوره و آموزش نیروی انسانی در بندرعباس و هرمزگان:

در ادامه به برخی از تاثیرات مهم آموزش و توسعه پرسنل و نیروی انسانی می پردازیم. با علم ما همراه باشید:

  • توسعه شخصی: مزایای آموزش در سطح شخصی بر عملکرد کارکنان و توانایی آنها در استفاده از حداکثر پتانسیل خود اشاره دارد.
  • برطرف شدن نقاط ضعف کارکنان: یکی از مهم‌ترین اهداف تربیت نیروی انسانی و آموزش آنها، شناخت و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت مهارت‌ ها است. زمانی که آموزش‌ ها به صورت مرتب اجرا شوند، تمامی کارکنان به صورت یکپارچه رشد خواهند کرد و مدیران می‌ توانند با خیال راحت‌تری به کارآیی آنها اعتماد کنند.
  • نظارت کم‌تر مدیران: آموزش و توسعه منابع انسانی مهارت‌ های کارمندان را افزایش می‌ دهد و باعث می‌ شود در انجام وظایف خود استقلال داشته باشند. در واقع آموزش صحیح سبب می‌ شود تا نیروی انسانی به مرور زمان عملکرد مستقلی پیدا کند.
  • افزایش بازدهی و بهبود عملکرد: آموزش منابع انسانی نقش مستقیمی در افزایش بازدهی کارمندان دارد. در واقع بهبود عملکرد کیفی و کمی کارکنان، نتیجه آموزش‌ های درست است که صرفه‌ جویی در زمان، هزینه و انرژی را در پی دارد.
  • کاهش خطا و اشتباه: بسیاری از خطاهایی که از نیروی انسانی سر می‌ زند، به دلیل کمبود دانش و مهارت است. آموزش منابع انسانی، مهارت‌های مناسب را در زمان مناسب در اختیار کارمندان قرار می‌ دهند. هر چقدر کارمندی آموزش بیشتری دیده باشد، احتمال خطا در حین کار کمتر است.
  • رضایت کارکنان: شرایطی را در نظر بگیرید که در آن از کارکنان خواسته می‌ شود تا کاری را انجام دهند که هیچ صلاحیت و تجربه‌ای در انجام آن ندارند، پس به احتمال زیاد، آنها از ادامه آن کار خسته و بی انگیزه می‌ شوند.

 

مشاوره مدیریت منابع انسانی در کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

قبل از اینکه وارد بحث مدیریت منابع انسانی شویم. بهتر است اول با مفهوم منابع انسانی آشنا شویم. منابع انسانی افرادی هستند که در شغل ‌های یک سازمان کار می‌ کنند تا محصولات یا خدمات آن سازمان را آماده و تولید کنند. در واقع در هر سازمان علاوه بر منابع مالی و منابع فیزیکی، منابع انسانی هم وجود دارد. منابع انسانی افرادی هستند که در آن سازمان کار می‌ کنند.

مدیریت منابع انسانی برای توصیف “مدیریت و توسعه” کارمندان در یک سازمان به کار می‌ رود و وظیفه اصلی آن نظارت بر همه امور مربوط به مدیریت سرمایه‌ های انسانی سازمان است.

در واقع مدیریت منابع انسانی فرایندی است که رویه‌ ها، وظایف، فعالیت‌ ها و سیاست‌ های کلیدی یک سازمان که در ارتباط با کارمندان هستند را پوشش می‌ دهد. مانند استخدام و اخراج، ارزیابی عملکرد، تدوین سیاست‌ ها و استراتژی‌ های حفظ و نگهداشت کارمندان.

 

مشاوره توسعه کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

توسعه کسب و کار شامل طیف وسیعی از ایده‌ ها، فعالیت‌ ها و ابتکارات است که صاحب مشاغل و مدیران با هدف بهبود و رشد کسب و کار پیاده‌ سازی می‌ کنند. توسعه کسب و کار می‌ تواند اهداف زیادی مانند رشد فروش، گسترش تجارت، تشکیل مشارکت‌ های استراتژیک و افزایش سودآوری را شامل شود.

رشد و توسعه کسب و کار، یعنی بقای تجارت و کسب و کار. پس برای آن باید وقت گذاشت. صرفا این که اکنون اوضاع کسب و کار ما بر وفق مراد است کافی نیست، برای رشد و توسعه آن باید برنامه ریزی و استراژیک داشت.

 

مشاوره و سخنرانی انگیزشی برای کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

تا ندانیم علت بی انگیزگی ما چیست، مسلما نمی توانیم در راه درست درمان آن قرار بگیریم و در این راه باید از یک مشاور کمک بگیریم. مشاوره انگیزشی می تواند برای هر کسی که نیاز به تغییر در زندگی دارد و می خواهد از یکسری رفتارهای نامناسب و عادات غلط دست بکشد مناسب است. در این نوع مشاوره فرد را برای تغییر آماده کرده و به او کمک می کنند تا مراحل احساسی تغییر را بخوبی طی کند.

مشاوره و جلسات انگیزشی یک سبک گفتگوی مشارکتی برای تقویت انگیزه و تعهد شخص برای تغییر است. در این نوع مشاوره، بیشتر روی نقاط قوت و توانایی های خود فرد تمرکز می کنیم تا با تقویت انگیزه، او را برای ادامه دادن به مسیرش پرانرژی کنیم.

می دانیم که تغییر کردن کار سختی است و ممکن است هر کسی نتواند به تنهایی از پس آن بر بیاید. وقتی فردی می خواهد تغییرات جزئی و کلی در خودش ایجاد کند باید در درجه اول متعهد باشد. در این راه داشتن انگیزه و تقویت آن باعث می شود فرد در تصمیمش قاطع تر شود و برای رسیدن به هدفش بیشتر تلاش کند. پس همه چیز به انگیزه بر می گردد. مشاوره انگیزشی به شما کمک می کند تا خودتان را بهتر بشناسید. و از شرایط موجود بهترین استفاده را کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

 

مشاوره عارضه یابی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

درک و شناخت کامل از وضعیت کسب و کار و پیدا کردن مشکلات آن، عارضه یابی کسب و کار نامیده می شود.

هر کسب و کاری با توجه به ویژگی های خاص خود درگیر مشکلات کوچک و بزرگی می باشد که درک و برطرف کردن این مشکلات، تا حد زیادی در رشد و توسعه کسب و کار، موثر خواهد بود. اما بعضی مواقع این مشکلات پنهان می مانند و زمانی آشکار می شوند که حل آنها مستلزم صرف هزینه و زمان بسیار بیشتری نسبت به قبل می باشد؛ لذا تشخیص به موقع عارضه‌ های کسب و کار کمک بسزایی در کاهش هزینه های برطرف کردن آنها می کند.

هدف عارضه یابی کسب و کار، شناخت دقیق مشکلاتی که در برابر سازمان قد علم می‌ کنند و عوامل پدید آمدن آنها است. به این ترتیب مدیریت سازمان قادر می‌ شود درباره راه‌حل‌ های ممکن برای رفع مشکلات تصمیم‌ گیری کند. از مهمترین فواید فرآیند عارضه یابی سازمانی این است که به خودی خود زمینه افزایش هوشیاری را فراهم می‌ کند.

 

مشاوره سیستم سازی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

سیستم سازی کسب و‌ کار شامل تمام کارهایی است که برای خودکارسازی کسب و کار انجام می‌ شود تا با کمترین نظارت و دخالت مدیر، اغلب کارها به‌ خوبی پیش برود.

در واقع سیستم‌ سازی کسب و کار یعنی شرایطی فراهم شود تا کسب و کار بتواند به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به حضور صاحب کسب و کار خروجی مشخصی تولید کند. علم سیستم ‌سازی به مدیران و کارآفرینان در کاهش وابستگی خود به کسب و کار کمک شایانی می‌ کند. این گونه زمانی که در محل کار حضور ندارند، کار‌ها طبق روال عادی و بدون هیچ مشکلی پیش ‌می‌ روند.

اهمیت سیستم سازی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان:

سیستم سازی در کسب و کار و زندگی می تواند روش بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت افراد مختلف باشد. زیرا این موضوع باعث می شود هم در زمان، انرژی و هزینه ها به شدت صرفه جویی شود و در نهایت با سرعت بیشتری به سمت اهداف خود پیش بروید. این کار به طور کلی باعث می شود شما کارها را به دیگران بسپارید و خودتان مشغول کارهای مهمتری شوید.

سیستم سازی باعث می شود شما کارهای با اولویت بالا را انجام دهید و کارهایی را که بی اهمیت یا کم اهمیت هستند را به بقیه بسپارید. با این کار می توانید بهره وری خود را بالا ببرید، کارها را تقسیم بندی کنید و در نهایت اگر خودتان هم در هنگام انجام کارها حضور نداشته باشید، سیستم به طور خودکار کارها را برای شما پیش ببرد.

 

مشاوره افزایش فروش در سالن آرایشگاه زیبایی بندرعباس و هرمزگان

با اینکه سالن های زیبایی جز مشاغل پردرآمد کشور هستند، اما امروز بیشتر سالن های زیبایی درآمدشان به 20 میلیون در ماه هم نمی رسد. حقیقت این است که اگر تا به الان به چیزی که می خواستید نرسید حتما مشکلی وجود دارد که شما هنوز نمی دانید؛ یکی از وظایف مشاور سالن زیبایی دقیقا این است که به صورت سنتی عمل نمی کند و به شما تمامی مسیر و روش های درست و اصولی را نشان می دهد.

استخدام یک مشاور و یا یک مربی کسب ‌و کار به شما بصیرت می ‌دهد که ببینید، چگونه بهتر کسب ‌و کارتان را اداره کنید. با این‌ کار می ‌توانید میزان مشتری و درآمد خود را افزایش دهید یا توانایی ‌های خود را بهبود بخشید.

مشاور تمامی راهکار های اصولی برای اینکه چطور سالن تان را براساس شرایط موجود به درآمد عالی برسانید به شما آموزش می دهد.

شما کافی است با سرمایه گذاری بر روی زمان، آموزش های اصولی ببینید تا با ریسک کمتر و بازدهی بالا به درآمد عالی برسید.

 

 

مشاوره انتخاب شغل و مسیر شغلی و کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

چه شغلی انتخاب کنم؟ این سوالی است که هم خودمان بارها این را پرسیده ایم و هم از بقیه شنیده ایم. چه شغلی انتخاب کنم؟ انتخاب شغل مناسب، یک تصمیم بزرگ است که شما باید بدرستی از پس آن برآیید. ولی چگونه؟

انتخاب شغل تنها جنبه اقتصادی و مالی ندارد بلکه یکی از رویدادهای مهم زندگی است که بسیار در آینده شما تاثیرگذار خواهد بود. در نتیجه می توانید قبل از انجام هر کاری عوامل پیرامون خود را بررسی کنید و سپس شغل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انتخاب شغل نه تنها به خود فرد و توانایی هایش بستگی دارد بلکه خانواده، اجتماع، وضعیت اقتصادی و دیگر عوامل می تواند در انتخاب شغل تاثیر بگذارند. پس شما باید تمایلات و ارزش خود را در کنار عوامل محیطی دیگر ارزیابی کنید و پس از آن شغل مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

 

مشاوره استارتاپ و کسب و کار نوپا در بندرعباس و هرمزگان

استارتاپ چیست؟ استارتاپ به شرکت یا کسب‌ و کاری گفته می‌ شود که معمولا به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده ‌است. چنین مجموعه‌ای رشد سریعی دارد و در جهت تولید راه‌حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته ‌است.

استارتاپ پروژه‌ای است که توسط یک کارآفرین و برای جست‌ و جو، توسعه و اعتبارسنجی یک مدل تجاری مقیاس‌پذیر انجام می‌ شود.

این شرکت‌ ها معمولا مبتنی بر ایده‌ های ریسک‌پذیری هستند که مدل کسب‌ و کار مشخصی ندارند و بازار هدفشان نیز فرضی است. شرکت‌ های نوپا می‌ توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند. ولی اغلب به شرکت‌ هایی نوپا گفته می‌ شود که پتانسیل رشد سریعی دارند و در زمینه فناوری (تکنولوژی) فعالیت می‌ کنند. بر همین اساس، این مجموعه‌ ها معمولا به دنبال جذب سرمایه برای رشد سریع‌تر در مدت زمانی کوتاه هستند.

مراحل راه اندازی یک استارتاپ در بندرعباس و هرمزگان:

اگر قصد راه اندازی یک استارتاپ را دارید، باید مراحل زیر را به طور دقیق دنبال کنید:

  • بررسی کنید که بازار که چیزی لازم دارد
  •  ایده پردازی
  • تحقیق و تعیین نقشه راه
  • نمونه اولیه‌ای از محصول یا خدمت خود بسازید
  • ثبت ایده و ادعای مالکیت
  • نمونه ساخته شده را به بقیه نشان دهید
  • مشکل نمونه اولیه را بر طرف کنید
  • انتخاب نام برند
  • ثبت دامنه و حضور در شبکه های اجتماعی
  • ثبت ایده و محصول
  • سرمایه گذار جذب کنید
  • شرکت خود را ثبت کنید
  • انتخاب مشاور
  • تولید انبوه
  • رشد
  • در نهایت موفقیت.

 

مشاوره راه اندازی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

در دنیای پر رقابت امروز، برای ایجاد کسب و کار، همه چیز باید برای کسب موفقیت و کسب سود و حداکثر سازی منافع، دارای برنامه و طرح و رعایت اصولی مشخص باشد.

  • به یک ایده کاری فکر کنید
  • نوشتن طرح کسب و کار(بیزینس پلن)
  • از یک مشاور کسب و کار کمک بگیرید
  • تحقیقات بازاریابی انجام دهید
  • تامین بودجه مورد نیاز
  • یک محصول و یا خدمات با کیفیت ایجاد کنید
  • تهیه مجوزهای قانونی
  • انتخاب مکان شرکت و طراحی وب‌ سایت
  • تیم خود را تکمیل کنید
  • تجارت خود را توسعه دهید.

 

مشاوره نوشتن بوم مدل کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

مدل کسب و کار Business Model، اصطلاح مدل کسب و کار در مدیریت یک اصطلاح نسبتا جدید محسوب می‌شود. مدل کسب و کار  در تلاش برای یافتن پاسخ سه دسته از سوالات کسب و کار است:

  • ارزش آفرینی (ارزش پیشنهادی)
  • درآمد زایی (بخش مرتبط با مشتریان و مخاطبان)
  • تداوم کسب و کار (بخش مرتبط با کسب و کار)

بوم مدل کسب و کار یا Business Model Canvas، الگوهایی زیادی برای طراحی و ترسیم مدل کسب و کار وجود دارد، اما بوم مدل کسب و کار رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آن‌هاست. بوم مدل کسب و کار را برای نخستین بار الکساندر استروالدر در کتاب خلق مدل کسب و کار مطرح و پیشنهاد کرد. بخش های موجود در بوم مدل کسب و کار را می‌توان به سه بخش اصلی تقسیم کرد:

  • بخش مرکزی بوم: بحث‌های مربوط به ارزش آفرینی و ارزش پیشنهادی کسب و کار
  • بخش سمت راست: بحث‌های مربوط به مشتری و ارتباط با مشتری
  • بخش سمت چپ: بحث‌های مربوط به محیط کسب و کار.

 

مشاوره اصول راه اندازی کارخانه و تولیدی و کارگاه در بندرعباس و هرمزگان

اگر به فکر تاسیس یک کارخانه افتاده اید، باید به چند فاکتور اساسی توجه کنید. در واقع برای راه اندازی یک کارخانه باید با اصول راه اندازی کارخانه آشنایی داشته باشید. باید مسیر مشخصی طی کنید و به نکات مهمی که در این خصوص وجود دارد نیز دقت کنید تا بتوانید از سرمایه گذاری انجام شده نهایت استفاده و سود را ببرید. در صورتیکه این اصول اولیه را با دقت بررسی و اعمال کرده و همچنین برنامه ریزی درستی برای مراحل مختلف کار خود داشته باشید، احتمال موفقیت کسب و کارتان را تا حد زیادی افزایش می دهید.

 

مشاوره نوشتن طرح توجیهی کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

طرح توجیهی یا طرح کسب و کار سندی مکتوب است که ضمن تشریح موقعیت کنونی و آتی، چگونگی حرکت، منابع مورد نیاز، وضعیت رقبا و وضعیت بازار را نیز شرح دهد. تاثیرگذارترین طرح کسب و کار، طرحی است که به صورت پویا برنامه‌ ریزی شده باشد و متناسب با پیشرفت و تغییر کسب و کار، تغییرات لازم را مد نظر قرار دهد.

 

مشاوره جذب سرمایه کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان

جذب سرمایه فرایندی است که طی آن، میزان مشخصی سرمایه برای اهداف تعیین‌ شده شخصی یا اجتماعی جذب می‌ شود. فرد یا افرادی که این سرمایه را در اختیار افراد یا سازمان‌ ها قرار می‌ دهند، «سرمایه‌گذار» شناخته می‌ شوند.

بدون پول و سرمایه به سختی می‌ توان یک کسب و کار را ایجاد و یا آن را گسترش داد. همین مسئله باعث می‌ شود که ایده‌ های خودمان را به راحتی کنار بگذاریم و سراغ‌شان نرویم.

اگر قصد دارید سرمایه جدیدی وارد کار و تجارتتان کنید، حتما می دانید که جذب سرمایه گذار کار چندان ساده ای نیست. مسئله خیلی مهم ارائه و معرفی خودتان به سرمایه گذاران احتمالی و جلب نظر آنها برای وارد کردن سرمایه شان به کار شماست.

 

 

مشاوره کسب و کار در بندرعباس و هرمزگان چیست؟

مشاوران کسب و کار قادر هستند تا از طریق یک پُست مشورتی و حمایتی در مجموعه کاری شما وارد شوند تا به مدیریت ارشد و سایر مدیران مجموعه کاری در مورد یک بخش خاص (یا چالش و مساله شما) از مجموعه کاری یا بررسی و تحلیل کل مجموعه مشاوره دهند.

مشاوره کسب و کار به عنوان تکمیل کننده فعالیت برای پر کردن شکاف مهارت هایی که یک کسب و کار نیاز دارد، حضور پیدا می کند.

معمولا مشاورین در یک یا چند حوزه تخصص و تجربه زیادی دارند که ممکن است درون خود کسب و کار وجود نداشته باشد و همین است که داشتن مشاور را ضروری می کند.

 

سردرگمی در کسب و کار های بندرعباس و هرمزگان

نقش مشاور و مربی کسب و کار موقعی پررنگ تر میشه که تصمیم گیری برای مدیران کسب و کار ها سخت تر بشه و نتوانند بدرستی تصمیم گیری کنند. علت اینکه شاید نتوانند تصمیم گیری کنند، این است که اینقدر درگیر فرایند های جاری شرکت و کار های مهم شدند که دیگر وقتی برای فکر و تفکر و خلاقیت باقی نمانده…

 

سردرگمی زمانی حل میشه که کل درگیری های خود را با کمک مشاور روی کاغذ بیاری

و بعد با کمک مشاور، تک تک موارد رو برسی کنی،

در نهایت حتی قبل از اقدام به کاری، متوجه میشید بار سنگین سردرگمی از بین رفته و الان وقت اقدام کردنه…!

پادکست کوتاه زیر رو گوش کنید:

 

مشاور در چه مواردی می تواند به شما راهنمایی دهد؟

یک فرد یا شرکت مشاوره در زمینه های زیر می تواند به شما راهنمایی ارائه دهد و به سوال های زیر پاسخ دهد:

  • ارزیابی و تحلیل کسب و کار شما
  • ارزیابی کارکنان و آموزش نیرو انسانی
  • کمک در جذب و رشد و توسعه نیرو انسانی
  • بررسی و تحلیل نقاط قوت و ضعف
  • چگونه و با استفاده از چه راهکار هایی می توانید از رقبا جلو بزنید
  • چه استراتژی هایی می تواند سهم بازار را به نفع کسب و کار شما افزایش دهد
  • سیستم سازی کسب و کار
  • ارائه راهکارهایی که می تواند به وفادار سازی مشتریان کمک کند.
  • چگونه اعتبار برند خود را افزایش دهید

  • چگونه و با چه روش هایی می توان بازاریابی کرد؟
  • چگونه و با چه روش هایی می توانید بفروشید!؟
  • چه مکان هایی برای تبلیغات مناسب است؟
  • چه زمان هایی برای تبلیغات مناسب است؟
  • چه میزان تبلیغات برای کسب و کار مفید است؟
  • ارائه برنامه های مفید برای جلوگیری از کاهش هزینه های اولیه.
  • دریافت راهنمایی و راهکار هایی برای کمک به افزایش درآمد
  • دریافت راهنمایی و مشاوره درباره ی مدیریت بازاریابی دیجیتال
  • گسترش خدمات به مشتریان
  • و موارد دیگر که قطعا برای کسب و کار شما سودمند خواهد بود…

 

 فرم ثبت اطلاعات اولیه و دریافت مشاوره رایگان:

   www.elmema.com (فرم بیزینس کوچینک کلیک کنید) www.elmema.com

   www.elmema.com راهنمایی در واتس اپ (کلیک کنید) www.elmema.com

 

ضرورت داشتن مشاور کسب و کار

یا شاید بهتر باشه بپرسم: چرا کسب و کار شما به مشاوره تخصصی نیاز دارد؟

همان‌طور که می‌دانید هدف اصلی از ایجاد هر کسب و کار اول بقای آن و دوم رشد و توسعه و سودآوری هدفمند آن است.

نداشتن مسیر درست و عملکرد مناسب باعث تهدید بقای مجموعه می‌شود. مشاوره کسب و کار به مدیران کمک می‌کند تا بقای مجموعه خود را تضمین کنند. و خیلی سریع‌تر به سودآوری و محصولات انبوه برسند. رسیدن به این مرحله از رشد بدون داشتن تجربه کافی و برنامه ریزی مناسب، هرگز شدنی نیست. در اینجاست که حضور مشاور کسب و کار ضرورت پیدا می‌کند.

مشاوره گرفتن از یک فرد متخصص در رقابت شدید کسب و کار، بهترین راه برای رشد و پیشرفت سازمان شماست.

وجود یک مشاوره با تجربه و متخصص در زمینه کسب و کار که از بیرون به دنیای تجارت و کسب و کار شما نگاه می کند، می تواند به شما کمک های تخصصی و شایانی کند. مشاوران کسب و کار می تواند با ارائه راهکارهای مفید و سودمند و ارائه مشاوره در زمینه تکنولوژی و فناوری کسب و کار شما را همگام با داده های روز پیش ببرند.

 

آیا مشاوره کسب و کار ضروری است؟

برخی افراد و مدیران تصور می کنند که استفاده از مشاوره کسب و کار برای راه اندازی شغل ضرورتی ندارد و فقط یک هزینه ی اضافه است. اما کاملا اشتباه می کنند. افرادی که در کسب و کار خود دچار مشکل شده اند، به خوبی اهمیت داشتن مشاوره را درک می کنند. فقط یک اشتباه کوچک کافیست تا زحمات چندین و چند ساله ی شما هدر برود و کسب و کار شما نابود شود. شما با راهنمایی مشاور کسب و کار با تجربه می توانید از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری کنید.

مشاوره کسب و کار فقط هنگام شروع و راه اندازی یک شغل جدید نیاز نیست. هر شغلی برای ادامه ی حیات در همه ی مراحل نیاز به مشاور دارد و بهتر است از ابتدای مسیر یک مشاور کنار خود داشته باشید.

 

دانلود رایگان فایل PDF مرتبط با مشاوره کسب و کار

در زیر لینک مستقیم فایل PDF جزوه های مرتبط با مشاوره کسب و کار دکتر شهریار مرزبان را با شما به اشتراک می گذاریم:

https://elmema.com/

 

مشاور کسب و کار خوب و مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مشاور کسب و کار مثل خیلی از مشاغل مشاوره ای خیلی شلوغ شده و افرادی زیادی مدعی مشاور بودن هستن، برای شناخت این که کدام مشاور و تیم مناسب شما است، باید به نکات زیر توجه کنید:

رزومه مشاور:

  • قطعا بررسی رزومه شغلی و مهارتی مشاور خیلی مهم است و بررسی رزومه رو باید با دقت انجام بدهید، چون برخی افراد سودجو رزومه ساختگی دارند، برای مثال فری که ادعای چاپ کتاب دارد باید ادعای آن را در سایت کتابخانه ملی مورد بررسی قرار دهید.  (رزومه دکتر مرزبان)

مدرک مشاور:

  • در مشاوره کسب و کار داشتن مدرک مرتبط کاملا الزامی است، نکته مهم این است که مدرک  MBA  و DBA اصلا دلیل و توجیهی برای مشاور شدن افراد نیست! خیلی از افراد بدون تحصیلات دانشگاهی با گذراندن دوره MBA  و DBA خود را دکتر و متخصص معرفی می کنند. (باید بدانید MBA  و DBA برای افرادی است که رشته آنها مدیریت نبوده و برای اداره کسب و کار خود به دانش مدیریتی نیاز داشتن و با گذراندن دوره MBA  و DBA می توانند با حداقل مهارت های مدیریت آشنا شوند.) (رزومه دکتر مرزبان)

مهارت های مشاور:

  • مهارت را مشاور را براحتی با توجه به رزومه مربی میتوان سنجید و بررسی کرد. برای مثال کسی که ادعای آموزش برندسازی دارد قطعا باید برای خودش و کسب و کارش هم برند سازی کرده باشد یا کسی که میتواند در راه اندازی کسب و کار کمک کند، آیا خودش تونسته برای خودش کاری راه بیندارزد؟  (رزومه دکتر مرزبان)

سطح علمی مشاور:

  • خیلی مهمه که مشاوری انتخاب کنید که سطح علمی بالایی داشته باشد، برای بررسی این مورد می توانید کتاب و مقالات مشاور یا دوره های تخصصی که برگزار کرده را مورد بررسی قرار دهید (رزومه دکتر مرزبان)

سطح اجتماعی مشاور:

  • سطح اجتماعی بالای مشاور این اطمینان را برای شما ایجاد می کند که او در کار خود وسواس دارد و تمام تلاش خود را می کند که به اعتبار و سطح اجتماعی خود، لطمه وارد نکند. همچنین سطح اجتماعی مشاور و ارتباطات او می تواند مسیر رشد شما را سریعتر کند (رزومه دکتر مرزبان)

تجارب مشاور:

  • بدون تجربه و فقط با مدرک هیچ کاری ارزشی ندارد! تجربه بخش جدا نشدنی هر کسب و کاری هست. هیچ مشاوری نمی تواند ادعا کند کسب و کار شما را متحول می کند ولی خودش کسب و کاری نداشته باشد! (رزومه دکتر مرزبان)

تخصص مشاور:

  • مشاوره خیلی گسترده هست، مهمه که اگر مسیر و همراهی تون نیاز به تخصص خاصی دارد، مشاوری را انتخاب کنید که در زمینه مد نظر شما تخصص و تجربه داشته باشد. (رزومه دکتر مرزبان)

نحوه برقراری ارتباط مشاور:

  • مشاور خوب دارای مهارت های قوی برای برقراری ارتباط موثر است، اگر دسترسی به مشاور کاملا بسته باشد و تنها راه ارتباطی ایمیل یا لینک پرداخت باشد، نمیشود تصمیم درستی گرفت. مجموعه علم ما برای همین مورد برای شما پشتیبانی واتس اپ با شماره 09164052373 گذاشته که شما قبل از تصمیم نهایی بتوانید مشاور و نحوه برقراری ارتباط با او را بررسی کنید.

در دسترس بودن مشاور:

  • دسترسی به خیلی از مشاور ها انگار ناممکن هست و تنها راه دسترسی پرداخت هزینه های بی منطق است! منظورم گرفتن مشاور رایگان نیست، ولی برای بررسی مقدمات باید بتوان به مشاور دسترسی داشت.  راهنمایی در واتس اپ (کلیک کنید)

نظر بقیه در مورد مشاور:

  • برای بررسی این مورد کافیه اسم مشاور مدنظر خود را در گوگل جستجو کنید و در نتایج نشان داده شده، سایت های مختلف بررسی کنید. فقط بررسی اینستاگرام و سایت خود مشاور کافی نیست سعی کنید کمی وقت بگذارید و بررسی دقیقتر انجام بدهید.  (کلیک کنید)

بررسی ادعاهای مشاور:

  • قطعا خیلی از افراد ادعاهای بزرگ و بی پایه ای میکنند، مثل اینکه سود 3000درصدی میدن ولی خودشون کسب و کار ندارند! / یا ادعای اولین بودن و بنیانگذار بودن رو دارن در صورتی که اصلا همچین چیزی نیست! / یا ادعای برند سازی و رشد تضمینی شما رو دارند ولی 90درصد فالور های خودشون فیک و غیر واقعی هست و حتی برای خودش هم نتونسته برند سازی کنه… / و از این دست جملات بی پایه که با بررسی راحت میشه متوجه این تضاد شد.

اعتماد به مشاور:

  • نکته مهم در مشاور اینه که تا شما خودت دست به اقدام نزنی، نمیشه انتظار تغییری داشت… ولی اگر نتایج خود مشاور بررسی بشه براحتی میشه متوجه تخصص و میزان اطمینان به او شد. همچنین داشتن آدرس مشخص و سایت با مجوز خودش هم از نشانه هایی است که میشود به مشاور اطمینان کرد.  (چگونه می توانم به شما اطمینان کنم؟ لطفا کلیک کنید)

کنجکاوی و اطلاعات مشاور به صنعت کاری شما:

  • آگاهی اولیه با صنعت کاری شما، خیلی در فرآیند مشاوره مفید است.

توانمند به تعیین مسیر و تهیه ی نقشه ی راه:

  • مشاوران خوب برای جلسات کاری خود نقشه راه و چک لیست اقدام دارند.

پشتیبانی:

  • توانمندی مشاور به پشتیبانی پس از شروع کار و ثبت مشاهدات و بررسی روند از الزامات است، چون دادن راهکار کلی ارزشی ندارد.

 

 

داشتن مشاور چه مزیت و دستاوردی برای کسب و کار شما دارد؟

داشتن مشاور با تجربه و متخصص مزیت دستاورد های زیادی دارد، که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • کاهش ریسک های کسب و کار شما
  • کاهش آزمون و خطا مسیر های مختلف
  • افزایش درآمد
  • کاهش و بهینه سازی هزینه ها
  • روابط بهتر نیرو انسانی
  • داشتن چشم انداز و اهداف شفاف کاری
  • نظم در اجرای برنامه ها
  • حضوری موثر و موفقیت کسب و کار در بازار رقابتی
  • فروش موثر، فروش بیشتر و در واقع افزایش فروش در بازار رقابتی
  • محبوبیت برند در بازار های مخاطب هدف
  • افزایش مهارت و توانمند سازی تیم بازاریابی و فروش
  • دیجیتال مارکتینگ موثر و تخصصی
  • موفقیت در بازار رقابتی

  • فروش هدفمند با انرژی و هزینه کمتر
  • آرامش بیشتر با سیستم سازی کسب و کار
  • رشد و توسعه هدفمند و رسیدن به سود مالی بسیار بالاتر
  • آموزش مهارت های پیشرفت و موفقیت به کارمندان
  • افزایش ارتباطات کسب و کار
  • حل بهتر مسائل حقوقی و قانونی
  • آرامش داشتن مدیریت و کارمندان
  • به روز بودن فعالیت های شرکت
  • شناخت بهتر نقاط ضعف و نقاط قوت در شرکت
  • ارائه شدن ایده های نو و خلاقانه
  • بهره گیری از ابزارهای مدیریتی
  • ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتر در کارکنان
  • استفاده از روش های مدرن برای پیشرفت کسب و کار
  • کاهش چالش ها و ریسک های شرکت
  • و …

 

 

چه زمانی نیاز است که از خدمات مشاوره کسب و کار استفاده کنیم؟

بهتر است از همان اولین لحظات شروع کار مشاوری امین در کنارتان وجود داشته باشد. ولی اگر در یکی از وضعیت های که برایتان در زیر نوشتم قرار گرفتین سعی کنید به طور حتم از یک مشاور متخصص کمک بگیرید:

  • وقتی شغلتون تمام وقت شما گرفته و زمانی برای فکر ندارید
  • وقتی فروش کم شده در صورتی که محصول و خدمات خوبی دارید
  • وقتی نیرو انسانی شما خیلی زود دنبال ترک شغل و استعفا هستند
  • وقتی نیرو انسانی خوب و متعهد نمی توانید جذب کنید
  • وقتی رشد ندارید
  • وقتی رقبا با تجربه حضور کمتر خیلی بهتر از شما در بازار حضور دارند
  • وقتی هزینه های شما خیلی بیشتر از درآمد شماست
  • وقتی تمام تلاش خودتون رو می کنید ولی نتیجه نمیگرید
  • وقتی با استراتژی های کسب و کار آشنا نیستید
  • وقتی با استراتژی های فروش آشنا نیستید
  • وقتی با استراتژی های سیستم سازی آشنا نیستید
  • و…

 

خدمات مشاوره کسب و کار مناسب در چه حوزه هایی است:

مشاوره ی کسب و کار در حوزه های متفاوتی ارائه می شود. به طور کلی می توان مشاوره تخصصی را با توجه به نوع کسب و کار به چند دسته اصلی تقسیم بندی کرد:

  • مشاوره برای استارت آپ ها
  • مشاوره برای کارآفرین ها
  • مشاوره برای کسب و کار های آنلاین
  • مشاوره برای کسب و کار های کوچک
  • مشاوره برای کسب و کار های خانگی
  • مشاوره برای مدیریت کسب و کار ها
  • مشاوره برای استراتژی کسب و کار ها
  • مشاوره عملیاتی و اجرایی
  • مشاوره در خصوص نیرو ها ، امکانات و تجهیزات و استفاده بهینه از آن ها
  • مشاوره در خصوص منابع انسانی
  • مشاوره برنامه ریزی و بازاریابی
  • عارضه یابی و تحلیل کسب و کار
  • برنامه ریزی رشد و توسعه

 

 

فایل صوتی: برای شروع کسب و کار سرمایه لازمه؟ از دکتر شهریار مرزبان

حتما فایل صوتی زیر رو گوش کنید

(برای وارد شدن به صفحه این پادکست کلیک کنید)

 

به مشاوره اعتقاد ندارید؟

حتی اگر به مشاوره اعتقاد ندارید این چند توصیه از دکتر شهریار مرزبان را جدی بگیرید و در مجموعه کاری خود تقویت کنید:

  1. بیشتر از تعهدی که دادید خدمات ارائه دهید
  2. خدمات تکمیلی مرتبط با کار خود ارائه دهید
  3. خلاق باشید و با ذهنی باز وارد کسب ‌و کار خود شوید
  4. روابط پایدار و بلندمدت با مشتری ایجاد کنید
  5. اول روی مهارت های خود سرمایه گذاری کنید
  6. برنامه ریزی و هدف گذاری داشته باشید
  7. اول رضایت پرسنل بعد رضایت مشتری!
  8. مسئولیت کار خودت را بپذیرید
  9. مدیریت زمان و نظم فردی را بخشی از زندگی خود کنید
  10. در مسیر خود پیوستگی داشته باشید

 

مراحل مشاوره کسب و کار چگونه است؟

مشاوره کسب و کار مراحل و روش های مختلفی دارد و برای هر کسب و کاری مراحل و روش های اجرا تغییر می کند. برای آگاهی شما در زیر مراحل کلی مشاوره دکتر مرزبان را ذکر می کنیم.

 

مشاوره کسب و کار در شهرستان های هرمزگان

مجموعه آموزشی و مشاوره ای علم ما برای مشاوره و همراهی کسب و کار های شهرستان های استان هرمزگان (ابوموسی، بستک، بندرعباس، بندر لنگه، جاسک، حاجی‌آباد، رودان، قشم، پارسیان، میناب، خمیر، بشاگرد، سیریک) بصورت کامل با تیم حرفه ای آماده همکاری است.

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

 دو دل هستید؟ یا سوال دارید؟

برای رزرو جلسه، اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات، از راه های زیر اقدام کنید:

(روی شماره زیر کلیک کنید)

پشتیبانی تماس تلفنی: 2373 405 0916

پشتیبانی واتس‌اپ: 09164052373

پشتیبانی تلگرام: 2373 405 0916

پشتیبانی پیام‌ رسان ایتا: 2373 405 0916

 

  (فرم رایگان بیزینس کوچینک کلیک کنید) 

 

https://elmema.comhttps://elmema.com

 

🎁 هدیه علم ما به شما 🎁

 

درباره ی مدیر سایت علم ما

Avatar photo
علمِ ما یک گروه کاملا تخصصی در زمینه کلیه فعالیت های پژوهشی، کسب و کار، بازاریابی و رشد فردی می باشد، که در اسفند ۱۳۹۴ راه اندازی شد. علم ما متشکل از اساتیدی است که علاوه بر دانش علمی عالی، بطور کامل با بازار کار در انواع کسب و کار و ابعاد رشد فردی در بهبود فردی در دنیای واقعی هم آشنا هستند. گروه علم ما درصدد است تا با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و تاکید بر صد در صد کاربردی بودن، آموزش های سطح اول را در اختیار شما همراهان و دوستان عزیز ارایه دهد. پر متقاضی ترین آموزش های مجموعه علم ما: دوره کوچینگ، دوره های کسب و کار، کتاب تقویم انگیزشی و...

3 دیدگاه

  1. دوره هوش مدیریتی استاد مرزبان واقعا عالی و جامع بود
    برای همه مدیران و سرپرستان توصیه میکنم

  2. درود بر شما
    سپاس از استاد مرزبان بایت دوره آموزشی که در مجموعه ما برگزار کردن
    خداروشکر تاثیرات مفیدی داشت
    و میتونم بگم 70 درصد چالش ارتباطات و دوباره کاری حل شد

  3. برای راه اندازی کسب و کار، خیلی خیلی بهم کمک کردید
    واقعا سردرگم بودم
    ممنون از تیم خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *