خانه / کتاب و مطالعه / معرفی و خلاصه کتاب / معرفی و خلاصه کتاب علم ثروتمند شدن از والاس دلویس واتلز
معرفی و خلاصه بهترین کتاب‌ها برای افزایش هوش مالی و ثروت
معرفی و خلاصه بهترین کتاب‌ها برای افزایش هوش مالی و ثروت

معرفی و خلاصه کتاب علم ثروتمند شدن از والاس دلویس واتلز

معرفی و خلاصه کتاب علم ثروتمند شدن از والاس دلویس واتلز

 

سلام به همراهان خوب علم ما. کتاب علم ثروتمند شدن نوشته والاس دلویس واتلز، یک کتاب کلاسیک در مورد اصطلاحاتی چون خودیاری یا خودسازی است. در این کتاب نویسنده یافته‌ های خود را در مورد راه‌ های دستیابی به یک زندگی شاد و پر بار در اختیار خواننده قرار می‌ دهد. در مقاله معرفی و خلاصه کتاب علم ثروتمند شدن از والاس دلویس واتلز با علم ما همراه باشید.

 

والاس دلویس واتلز

والاس دلویس واتلز نویسنده و اندیشمند آمریکایی بود. اطلاعات شخصیتی وی تا حدودی مبهم است، اما نوشته‌ های او به طور گسترده نقل‌ قول شده و در جنبش‌ های «اندیشه جدید» و «خودیاری» به چاپ رسیده است.

والاس واتلز یک نویسنده آمریکایی بود که در سال ۱۸۶۰ به دنیا آمد. واتلز دیدگاه‌‌ ها و افکاری جدید داشت که در آن زمان، فاکتوری ارزشمند برای او به حساب می‌ آمد. اگر چه از نوشته‌‌ های او فقط مقدار کمی باقی مانده است. اما نویسندگان زیادی از او نقل قول‌ هایی ارزشمند ثبت کرده‌اند.

 

 

معرفی کتاب علم ثروتمند شدن

این کتاب آمار فروش فوق العاده‌ای به دست آورد. و به طرز شگفت انگیزی باعث تغییر طرز فکر نسبت به زندگی و موفقیت در جهت مثبت می‌‌ شد. به صورتی که در آن زمان، مدرسان زیادی از مطالب این کتاب استفاده کرده و به دیگران آموزش می‌‌ دادند. برخی از آثار این نویسنده عبارت است از: مسیح جدید، نامه‌ای به شوهر زن، چگونه آنچه را می‌ خواهید به دست آورید.

این کتاب هنوز بعد از گذشت صد سال یکی از مهمترین کتاب‌ های اقتصادی در حوزه قوانین جذب محسوب می‌ شود. و خوانندگان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. آموزه‌ های این کتاب علی‌ رغم گذشت صد سال همچنان کاربردی محسوب می‌ شوند. و افراد با خواندن آن تحت تاثیر قرار می‌ گیرند. از این‌ رو می‌ توان این کتاب را کتابی پراهمیت و مهم دانست.

 

خلاصه کتاب علم ثروتمند شدن

این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه منتظرش بوده‌اید. و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام مطالعه‌ این کتاب در نظر داشته باشید که متن آن متعلق به حدود یکصد سال پیش است.

پایه همه پیشرفت‌ها برای هر فرد باید علم ثروتمند شدن باشد. هدف همه زندگی‌ ها پیشرفت است. هر موجود زنده‌ای حق دارد که به همه پیشرفتی که قادر است دست یابد. داشتن حق زندگی برای بشر بدین معنی است که او می‌ تواند از همه ابزاری که برای شکوفایی ذهنی، روحی و جسمی او مورد نیاز است، به شکلی آزادانه، بدون هیچگونه محدودیتی استفاده کند. به عبارت دیگر او حق دارد که ثروتمند شود.

در کتاب دانش ثروتمند شدن نباید در مورد ثروتمند شدن به صورتی تلویحی صحبت کرد. ثروتمندی واقعی به معنای این نیست که انسان در حد پایینی راضی شود. هیچ کسی نباید به کم قانع باشد. در صورتی که بتواند بیشتر استفاده کند و لذت ببرد. هدف طبیعت پیشرفت و ترقی زندگی است. هر انسانی باید همه آن چیزهایی را که برای قدرت، زیبایی و ثروت در زندگی لازم دارد، کسب کند. رضایت به کم گناهکاری است.

بنابراین یادگیری علم ثروتمند شدن، ضروری‌ترین دانش‌ هاست.

هیچ چیز غلطی در نیاز به ثروتمند شدن وجود ندارد. علاقه به ثروتمند شدن در واقع علاقه به زندگی با رفاه بیشتر و کامل‌تر است. این علاقه دارای ارزش زیادی است. کسی که به دنبال زندگی مرفه‌تری نیست، فردی غیر عادی است. بنابراین فردی که علاقه‌ای به داشتن پول کافی برای خرید آنچه در زندگی می‌ خواهد، ندارد نیز فردی غیر عادی است.

بنابراین ثروتمند شدن برای هر انسان ارزش بسیار زیادی دارد. اینکه شما باید به ثروتمند شدن علاقه داشته باشید، حرف کاملا صحیحی است. اگر شما یک مرد یا زن نرمال باشید نمی‌ توانید اینگونه نباشید. بنابراین باید توجه زیادی به علم ثروتمند شدن داشته باشید. زیرا این علم با اهمیت‌ترین و ضروری‌ترین دانش‌ هاست. اگر این دانش را نادیده بگیرید، در وظیفه خود نسبت به خودتان، خدا و بشریت کوتاهی کرده‌اید.

 

 

جمع بندی:

تاکنون کتاب‌ های بی‌شماری درباره‌ی موفقیت در زندگی، کسب‌ و کار در دنیا نوشته و منتشر شده‌اند. تا راه‌ های رسیدن به هدف را به مردمان سراسر جهان آموزش دهند. بسیاری از این کتاب‌ ها به فلسفه‌ی موفقیت پرداخته‌اند. و برخی هم راهکارهای عملی در این زمینه را در دستور کار قرار داده‌اند. اما مهمترین پرسش همچنان این است که چگونه می‌ توان در زندگی به موفقیت مالی و معنوی رسید. بدون آن‌ که لازم باشد درباره‌ی پیچیدگی‌ های فلسفی در این حوزه بیندیشیم.

کتاب علم ثروتمند شدن پیشگام همه‌ی کتاب‌ های موفقیت و نخستین متن جامعی است که در این حوزه نوشته و منتشر شده است. این کتاب یک راهکار عملی و نه فلسفی برای رسیدن به اهداف در مسیر کسب ثروت است. و راه را برای تفکر و تعقل در این زمینه باز می‌کند. راهی که منجر به تغییر فکر و عمل نسبت به زندگی و موفقیت در آن می‌ شود.

 

www.elmema.com

آرشیو خلاصه برترین کتاب های هوش مالی و ثروت (کلیک کنید)

نقشه راه کتاب و مطالعه (کلیک کنید)

 

برای اشتراک گذاری کلیک کنید:  واتس‌اپ  |  تلگرام 

 

این محتوا چقدر براتون مفید بود؟

لطفا به محتوای ما با ستاره امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون کسی به این محتوا رای نداده! اولین کسی باشید که این محتوا را ارزیابی می کند...

درباره ی شبنم مرزبان

Avatar photo
شبنم هستم، نویسنده کتاب سخت تر از سخت و سرپرست نویسندگان علم ما. مطالعه، آموزش دیدن و نوشتن رو خیلی دوست دارم و در علم ما مقالاتم رو با شما به اشتراک میزارم...

مطلب پیشنهادی

معرفی و خلاصه بهترین کتاب‌ها برای افزایش هوش مالی و ثروت

معرفی و خلاصه کتاب همسایه میلیونر از توماس جی استنلی

معرفی و خلاصه کتاب همسایه میلیونر از توماس جی استنلی   سلام به همراهان خوب …

3 دیدگاه

  1. ممنون که با آگاهی بخشی
    ذهنمون رو باز میکنید

  2. ممنون بابت معرفی کتاب های خوب

  3. آقا دمتون گرم
    سایتتون خیلی باحاله
    مطالبش تمونی نداره
    ایول دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *