سرخط خبرها
خانه / تست آنلاین / تست های خودشناسی / تست آنلاین ديگران شما را چطور مي‌بينند؟

www.elmema.com سال 1403 را هدفمند و با برنامه ریزی آغاز کن! | دوره رایگان کلیک کنید www.elmema.com

تست آنلاین خودشناسی
تست آنلاین خودشناسی

تست آنلاین ديگران شما را چطور مي‌بينند؟

تست آنلاین ديگران شما را چطور مي‌بينند؟

 

معرفی دکتر فیل

دکتر فیل، روانشناس مجری برنامه تلویزیونی (دکتر فیل) است. در ابتدا مک‌گراو، چندین بار به عنوان مهمان در برنامه (اپرا) حاضر شد. و به سوالات بینندگان پاسخ داد. پس از اینکه در این برنامه به شهرت رسید، اپرا تصمیم گرفت یک برنامه مستقل در اختیار او قرار دهد.

مک‌گراو در برنامه دکتر فیل که هر روز بعدازظهر پخش میشد به سوالات روانشناسی و خانوادگی مردم پاسخ میداد. سال ۱۹۹۵ او که شرکت وکالت داشت، در جریاندادگاه اپرا راجع به نظراتی که در مورد جنون گاوی داده بود، به او بسیار کمک کرد.

پس از موفقیت اپرا ونیفری در دادگاه، مک‌گراو، به‌طور منظم دربرنامه او حاضر شد؛ تا اینکه از سال ۲۰۰۲ اپرا یک برنامه روزانه به او اختصاص داد. به زودی دکتر فیل یکی از مهمان‌های دائمی برنامه اپرا وینفریشد. و با کمک او برنامه‌اش را با مجوز باز پخش شروع کرد این برنامه به کمپانی اپرا وینفری، (هارپو) متعلق است دکتر فیل از طریق برنامه گفتگوی تلویزیونی خود که در آن چالش‌های زندگی روزمره مانند رابطه بین افراد، تربیت کودکان، کاهش وزن، و مسائل جنسی مطرح می گردد، هر روز به خانهٔ میلیون‌ها آمریکایی سر می‌زند و روزانه پخش می‌شود.

 

تکنیک‌های دکتر فیل

تکنیک دکتر فیل نسبت به روش‌های رایج در روانشناسی متفاوت است و به همین دلیل از طرف بعضی از پزشکان روانشناس مورد انتقاد قرار گرفت. ولی در عین حال بسیاری نیز روش او را می‌پسندد. دکتر فیل تا به حال چندین کتاب در مورد مشکلات زندگی خانوادگی و کاهش وزن نوشته است. . فیلیپ مک گرا در سال ۱۹۷۹ موفق به کسب مدرک دکترا در روانشناسی از دانشگاه شمال تگزاس گردید، اما طبابت را کنار گذاشت.

او در سال ۱۹۹۹ و با انتشار کتاب راهکارهای زندگی مورد توجه زیادی واقع شد و این برنامه، هر روز موضوع خاصی را دنبال می‌کند، مانند “بدرفتاری بین خواهر و برادرها”، “مجرمان جنسی در همسایگی شما”، و “عضو چاق و تپل و لوس خانوادهٔ من”. و کارشناسان آنان را راهنمایی می‌کنند و دکتر فیل هم همیشه در آن جا حضور دارد و رک و پوست کنده به آنان می‌گوید “واقع بین باشند” و زندگی خودشان را ارتقا دهند.

اگر چرخي در دنياي مجازي يا قفسه كتاب‌هاي روانشناسي عامه‌پسند بزنيد، احتمالا با تست‌هاي بي‌شماري روبه‌رو مي‌شويد كه ادعا مي‌كنند از شخصيت واقعي‌تان پرده بر مي‌دارند اما توصيه ما اين است كه به هر تستي اعتماد نكرده و هر ادعايي كه در مورد شخصيت‌تان مي‌شود را باور نكنید.

 

 

تست آنلاین ديگران شما را چطور مي‌بينند؟

دكتر فيل، روانشناس سرشناس آزمايشي را براي شناخت بهتر كارمندانش انجام داده و آن را به نام خود ثبت كرده است.

او ادعا مي‌كند اين تست كه به نام «تست دكتر فيل» مشهور است، مي‌تواند با پرسيدن 10 سؤال ساده، شما را بهتر با خودتان آشنا كند.

 

 

برای شروع روی شروع آزمون در زیر کلیک کنید

گروه آموزشی علم ما www.ElmeMa.com

 

 

 

درباره ی مدیر سایت علم ما

Avatar photo
علمِ ما یک گروه کاملا تخصصی در زمینه کلیه فعالیت های پژوهشی، کسب و کار، بازاریابی و رشد فردی می باشد، که در اسفند ۱۳۹۴ راه اندازی شد. علم ما متشکل از اساتیدی است که علاوه بر دانش علمی عالی، بطور کامل با بازار کار در انواع کسب و کار و ابعاد رشد فردی در بهبود فردی در دنیای واقعی هم آشنا هستند. گروه علم ما درصدد است تا با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و تاکید بر صد در صد کاربردی بودن، آموزش های سطح اول را در اختیار شما همراهان و دوستان عزیز ارایه دهد. پر متقاضی ترین آموزش های مجموعه علم ما: دوره کوچینگ، دوره های کسب و کار، کتاب تقویم انگیزشی و...

مطلب پیشنهادی

https://elmema.com/category/free/online-test

مجموعه تست آنلاین: تعیین سطح زبان انگلیسی

مجموعه تست آنلاین: تعیین سطح زبان انگلیسی   تست پیش رو برای تعیین سطح زبان …

5 دیدگاه

  1. تست جالبی بود??ولی جواب به سوال رنگا سخت بود

  2. چه خووووووووووووووب بود
    ممنونم

  3. کلاهی که قبلا بانداژ بود...

    چقد دقیق:)))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *